VI edycja konferencji iComms
Dzień 1 21 listopada
9:00-9:10
Intro wstęp, powitanie uczestników
Adriana Borucka managing partner
9:10-9:25
State of internal communication - przegląd najnowszych badań i danych o komunikacji wewnętrznej.
Z roku na rok coraz więcej pojawia się badań i raportów dotyczących komunikacji wewnętrznej. Dzięki nim mamy benchmarki i KPI, które pomagają nam sprawdzić/upewnić się, czy kierunek, jaki obieramy, jest właściwy. Możemy też porównać się z innymi organizacjami. A co chyba kluczowe – możemy prezentować nasze wyniki do decydentów, zarządów i wykazywać wymierne efekty naszego działania.
Podczas tego wystąpienia:
przedstawimy wybrane dane zarówno z Polskich jak i zagranicznych raportów o komunikacji wewnętrznej
wskażemy możliwe ścieżki interpretacji tych badań
podzielimy się najlepszymi benchmarkami dla naszej branży
Zapraszamy!
Adriana Borucka managing partner
Edyta Blachowska dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej
9:25-9:50
Automatyzacja i personalizacja komunikacji wewnętrznej do różnorodnych grup - case study SWPS
Komunikacja wewnętrzna na uczelni to sztuka dotarcia do każdego – od studenta, przez profesorów, po pracowników administracyjnych. W świecie, w którym priorytetem staje się szybkie zdobywanie i przyswajanie informacji skuteczna i angażująca komunikacja to prawdziwe wyzwanie – szczególnie w środowisku akademickim. Posłuchajcie o tym, jak radzimy sobie z tym na SWPS.
Podczas tej prelekcji posłuchacie o tym:
jak projektować komunikację w rozproszonej i zróżnicowanej wspólnocie,
jak wpływać na satysfakcję i budowanie zaangażowania osób studiujących i pracujących na uniwersytecie,
jak przeprowadzić transformację w obszarze Customer Experience i komunikacji wewnętrznej,
jakie metody i narzędzia (SalesForce) usprawniają zarządzanie informacją.
Marta Komor dyrektorka komunikacji i obsługi
9:50-10:15
Jak sprawnie komunikować do grupy 120 000 pracowników? Komunikacja wewnętrzna w sektorze publicznym
Nasz przekaz trafia do blisko 120 000 urzędników i urzędniczek administracji rządowej z ponad 1 700 urzędów. Jak radzimy sobie z komunikacją do tak dużej i rozproszonej grupy bez dedykowanego portalu, ani nawet maila?
Podczas tej prelekcji dowiecie się:
z jakich narzędzi korzystamy w Departamencie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
przed jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi stajemy i jakie mamy na nie sposoby,
jak budujemy wizerunek służby cywilnej wśród członkiń i członków korpusu.
Mateusz Pawelec naczelnik Wydziału Komunikacji i Organizacji
Kamil Rodzik zastępca dyrektora
10:15-10:40
Hej, chcesz coś z Avonu? Budowanie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników wokół produktu.
Czy komunikacja wewnętrzna i produkt mogą iść w parze? Zdecydowanie tak. Połączenie pracowników, komunikacji i produktów jest nie tylko możliwe, ale i kluczowe dla budowania silnego zaangażowania. Podzielę się swoim doświadczeniem i zdradzę jak stworzyć spójny przekaz, wzbudzić zainteresowanie produktami i zbudować wokół nich pozytywną atmosferę.
Opowiem o tym:
dlaczego w naszej komunikacji wewnętrznej postawiliśmy na produkty,
jak budujemy komunikację wewnętrzną i zaangażowania pracowników wokół produktów,
w jaki sposób łączymy komunikację wewnętrzną, produkty i CSR,
jak piszemy do pracowników (nie tylko o produktach), żeby chcieli czytać.
Justyna Kacprzak internal communication coordinator
10:40-11:00
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie
VI edycja konferencji iComms
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 6. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.
Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
- jakie są nowe wyzwania
- w komunikacji,
- jak efektywnie wykorzystywać narzędzia,
- jak inspirować pracowników do angażowania się w swoją pracę.
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.