Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

VI edycja konferencji iComms

Event:
VI edycja konferencji iComms
Event type:
Conference
Category:
Date:
21.11.2024 (thursday) - 22.11.2024 (friday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
The Brain Embassy
Address:
Adgar Park West, Al. Jerozolimskie 181, Budynek B, 5. Piętro
Agenda:

Dzień 1 21 listopada

9:00-9:10

Intro wstęp, powitanie uczestników

Adriana Borucka managing partner


9:10-9:25

State of internal communication - przegląd najnowszych badań i danych o komunikacji wewnętrznej.

Z roku na rok coraz więcej pojawia się badań i raportów dotyczących komunikacji wewnętrznej. Dzięki nim mamy benchmarki i KPI, które pomagają nam sprawdzić/upewnić się, czy kierunek, jaki obieramy, jest właściwy. Możemy też porównać się z innymi organizacjami. A co chyba kluczowe – możemy prezentować nasze wyniki do decydentów, zarządów i wykazywać wymierne efekty naszego działania.

Podczas tego wystąpienia:

przedstawimy wybrane dane zarówno z Polskich jak i zagranicznych raportów o komunikacji wewnętrznej

wskażemy możliwe ścieżki interpretacji tych badań

podzielimy się najlepszymi benchmarkami dla naszej branży

Zapraszamy!

Adriana Borucka managing partner

Edyta Blachowska dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej


9:25-9:50

Automatyzacja i personalizacja komunikacji wewnętrznej do różnorodnych grup - case study SWPS

Komunikacja wewnętrzna na uczelni to sztuka dotarcia do każdego – od studenta, przez profesorów, po pracowników administracyjnych. W świecie, w którym priorytetem staje się szybkie zdobywanie i przyswajanie informacji skuteczna i angażująca komunikacja to prawdziwe wyzwanie – szczególnie w środowisku akademickim. Posłuchajcie o tym, jak radzimy sobie z tym na SWPS.

Podczas tej prelekcji posłuchacie o tym:

jak projektować komunikację w rozproszonej i zróżnicowanej wspólnocie,

jak wpływać na satysfakcję i budowanie zaangażowania osób studiujących i pracujących na uniwersytecie,

jak przeprowadzić transformację w obszarze Customer Experience i komunikacji wewnętrznej,

jakie metody i narzędzia (SalesForce) usprawniają zarządzanie informacją.

Marta Komor dyrektorka komunikacji i obsługi


9:50-10:15

Jak sprawnie komunikować do grupy 120 000 pracowników? Komunikacja wewnętrzna w sektorze publicznym

Nasz przekaz trafia do blisko 120 000 urzędników i urzędniczek administracji rządowej z ponad 1 700 urzędów. Jak radzimy sobie z komunikacją do tak dużej i rozproszonej grupy bez dedykowanego portalu, ani nawet maila?

Podczas tej prelekcji dowiecie się:

z jakich narzędzi korzystamy w Departamencie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

przed jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi stajemy i jakie mamy na nie sposoby,

jak budujemy wizerunek służby cywilnej wśród członkiń i członków korpusu.

Mateusz Pawelec naczelnik Wydziału Komunikacji i Organizacji

Kamil Rodzik zastępca dyrektora


10:15-10:40

Hej, chcesz coś z Avonu? Budowanie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników wokół produktu.

Czy komunikacja wewnętrzna i produkt mogą iść w parze? Zdecydowanie tak. Połączenie pracowników, komunikacji i produktów jest nie tylko możliwe, ale i kluczowe dla budowania silnego zaangażowania. Podzielę się swoim doświadczeniem i zdradzę jak stworzyć spójny przekaz, wzbudzić zainteresowanie produktami i zbudować wokół nich pozytywną atmosferę.

Opowiem o tym:

dlaczego w naszej komunikacji wewnętrznej postawiliśmy na produkty,

jak budujemy komunikację wewnętrzną i zaangażowania pracowników wokół produktów,

w jaki sposób łączymy komunikację wewnętrzną, produkty i CSR,

jak piszemy do pracowników (nie tylko o produktach), żeby chcieli czytać.

Justyna Kacprzak internal communication coordinator


10:40-11:00

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie

Description:

VI edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 6. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.

Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania
  • w komunikacji, 
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia, 
  • jak inspirować pracowników do angażowania się w swoją pracę.

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.


Dla kogo?

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej

w firmie,

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.

Profile of employers

Similar events

There are no upcoming events for these parameters in the Crossweb database.
Do you know about an event? Please add it.