semKRK#22 BIG
11:00-11:20 - Rozpoczęcie i powitanie - Krzysztof Marzec
11:20-11:45 - O wykorzystywaniu historii w content marketingu. Czyli kontekst is the King! - Wiktoria Czarnecka - Właścicielka w Sztyblety PR
Przychodzi do Ciebie klient i mówi niczym “Siara” Siarzeski, że płaci jak za prezydenta tylko zrób mu dużą kampanię opartą o wartości, misję firmy i… niech nawiązuje do Westerplatte, 11 listopada albo Bóg wie jeszcze czego z historii Polski. I co zrobisz? Będziesz przekopywał stosy książek historycznych, żeby zaplanować kampanię? Myślisz sobie w pięknej polszczyźnie: “no way!”. Jak tu sobie poradzić?
Mam rozwiązanie: jest nim podstawa marketingu historycznego czyli (werble)... kontekst! I ja Ci opowiem jak to poukładać w całość.
11:45-12:10 - Neuromarketing w praktyce: Jak wykorzystanie wiedzy o mózgu może zwiększyć konwersję? - Wojciech Popiela - CEO w Webmetric
Świat e-commerce jest areną zaciętej walki o naszą uwagę. Jak więc wykorzystać wrodzone skłonności, motywacje i instynkty jako oręż w tej walce? Tutaj z pomocą przychodzą wyniki badań neurmarketingowych. Opowiem o wnioskach z nich płynących, bez zbędnej teorii, za to z wieloma case studies. Podczas mojej prelekcji:
- Poznasz praktyczne zastosowania wiedzy o ludzkim mózgu w budowaniu strategii biznesowej dla branży e-commmerce.
- Usłyszysz o tym, jak można zwiększyć sprzedaż i poprawić doświadczenia użytkowników wykorzystując pierwotne instynkty.
- Odkryjesz, jak głęboko zakorzenione motywacje konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe.
12:10-12:35 - Zaprogramuj swoje SEO - Sebastian Heymann - Doświadczony Specjalista SEO #RDE
Programmatic SEO to sekret trwałego sukcesu w wynika organicznych bez ciągłego angażowania zasobów. Przedstawię strategię, która pozwoliła serwisowi osiągnąć spektakularne wyniki w SEO, które rosną przez lata, nawet teraz gdy już nad nimi nie pracuję. Dowiesz się, jak zastosować automatyzację w SEO, by raz wprowadzone rozwiązania nieustannie pracowały na Twoją korzyść, przyciągając ruch i klientów. To nie tylko teoria; to realne doświadczenia i sprawdzone metody, które przyniosły długoterminowy sukces bez użycia AI.
12:35-12:50 - [SPRINT] 10 rozwiązań jak NIE PSUĆ wyników SEO i Google Adsów "poprawianiem" strony - Anna Tratnerska - Director of Performance Marketing & Analytics w AdVIST
Zmieniasz stronę na nowszą, ładniejszą, nowocześniejszą, a konwersje maleją?
Ponad 80% wprowadzanych zmian na stronę, też tych naprawdę małych, kończy się spadkami wyników Google Ads i/lub SEO.
Zmiana całej witryny to często utrata nawet połowy konwersji w kolejnych miesiącach.
Niektóre z nich są naturalne, ale większości da się uniknąć lub znacznie ograniczyć ich skalę. Jak?
Na prelekcji poznasz 10 konkretnych (i prostych) sposobów, jak poprawkami strony lub zmianą witryny nie popsuć wyników SEO i Google Adsów.
12:50-13:05 - [SPRINT] Praktyczne zastosowanie różnych narzędzi AI w optymalizacji kampanii w Polsce, USA i Indiach - Marcin Kordowski - CEO w Kordowski Digital
Chciałbym przedstawić kilka ciekawych trików w kampanii wielojęzycznej SEO w różnych kontekstach biznesowych. Od trudnego tematu, jakim są ubezpieczenia zdrowotne w USA po wejście na rynek indyjski z produktami B2B. Odpowiem na pytanie jak AI ułatwia skuteczne kampanie SEO.
13:05-13:30 - Przerwa 25 min
13:35-14:00 - How to reach your audience in the B2B sales cycle? - Amrita Lal - Senior Client Solutions Manager w LinkedIn
Grow your business with LinkedIn Everywhere. This talk is designed to help B2B marketers tap into B2B ecosystem.
This centers on three key concepts:
- Group ID,
- LinkedIn Everywhere,
- Lifecycle Measurement.
Prezentacja będzie wygłoszona w języku angielskim. Bez tłumaczenia.
14:00-14:25 - Tomorrow’s SEO: Google’s SGE Explained - Bastian Grimm - CEO w Peak Ace AG
We are on the brink of the most comprehensive technological change in human history: The rapid progress in the development of AI-supported tools and processes will change everything in the future. In particular, the rollout of Google's Search Generative Experience (SGE) will have a lasting impact on search and performance marketing. Experts combine fear of the unknown with enthusiasm for what was once considered unimaginable. In this session, Bastian is going to deep-dive into Google’s AI efforts and particularly prepare you for what you need to know about their new SGE, its rollout, and how it will impact your eCommerce or content publishing business - don't miss it!
Prezentacja będzie wygłoszona w języku angielskim. Bez tłumaczenia.
14:25-14:50 - How Performance Max is changing - Adriaan Dekker - Owner w Dertien11
When Performance Mac was launched it was a big black box with not so many options. During the years this has changed as Google developed the product further. In this webinar, you will hear about the most important changes. And how you can use them to your advantage.
Prezentacja będzie wygłoszona w języku angielskim. Bez tłumaczenia. W formie online na żywo z możliwością zadawania pytań przez uczestników.
14:50-15:30 - Przerwa 40 min
15:35-16:00 - To będzie prezentacja o sprzedawaniu - Robert Marczak - Marketing Expert
Jakie wnioski można wyciągnąć z analizy ponad 50 procesów sprzedażowych z agencjami SEO/SEM w 2024 roku? Co kuleje, a czym warto się inspirować od innych? W trakcie prezentacji opowiem praktycznie (wszystko) o ofercie sprzedażowej, aby trafiła do odbiorcy, została zrozumiana, a finalnie… grono klientów się powiększyło.
16:00-16:25 - Sztuczna inteligencja w SEO - Paweł Sokołowski - Co-founder Contadu & Clusteric
Opowiem o tym jak będzie wyglądała przyszłość wyszukiwania. Dlaczego właśnie teraz należy zwrócić uwagę na jakość treści i jak definiować proces pracy z treścią pozwalający skupić zasoby na długoterminowym dostarczaniu jakościowych informacji.
16:25-16:50 - Które frustracje podnoszą ROI? - Kamila Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu
Analityka behawioralna potrafi przestraszyć. Ale tym, co wywołuje jeszcze większy popłoch w zespołach marketingu, jest wkurzony klient. Czy aby na pewno? Okazuje się, że dobrze zdiagnozowane frustracje nie tylko nie rujnują biznesów, ale są jeszcze w stanie podnieść efektywność naszych działań. O tym, jak łączyć kreatywność z danymi (i jeszcze na tym zarobić), czyli o synergii marketingu z analityką behawioralną.
16:50-17:15 - Wręczenie nagród semKRK Awards 2024
Nagrody wręczą Head Judge:
- Artur Strzelecki (kategoria SEO),
- Karol Dziedzic (kategoria Google Ads),
- Witold Wrodarczyk (kategoria E-commerce).
17:15-17:40 - Przerwa 25 min
17:45-18:10 - Podwajanie budżetów marketingowych: bryki z życia - Sławomir Borowy - Właściciel w Asante
W marketingu online zdobycie nowego klienta, to często spore wydarzenie w każdej agencji.
Jednocześnie aktualni klienci, z równie radosnym zaskoczeniem przyjęliby przemyślaną propozycję rozwoju współpracy, opartą o zrozumiałe dla nich miary.
Dlaczego nasi klienci nie chcą więcej naszego „marketingu”? Jak ofertować im nowe pomysły? Jak szukać sprzymierzeńców w zespole klienta i ugryźć więcej reklamowego „tortu”?
Porozmawiamy o danych, celach i jeszcze raz o pieniądzach.
18:10-18:35 - W czym aktualnie pomoże AI w Google Ads? - Karol Dziedzic - Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
O tym w jakich aspektach AI realnie przyspieszy lub ułatwi pracę specjalistów w Google Ads
18:35-19:00 - Atrybucja w Google Analytics 4 - To jest coś takiego? - Witold Wrodarczyk - CEO w Adequate
Nadchodzi pierwsza rocznica wyłączenia Universal Analytics. Przyznajmy – dla wielu z nas to też rocznica (nie do końca dobrowolnego ) korzystania z GA 4, z którym chyba już zdążyliśmy się oswoić. Przyzwyczailiśmy się do różnic w interfejsie i nauczyliśmy eksplorowania. A atrybucja? Opowiem o tym że ona, podobnie jak SEO - nie jest dead. Porozmawiamy o source, first user source i session source i o tym, co można wyczytać z danych tych danych oraz gdzie szukać interesujących informacji.
19:00-00:00 - Konkurs z nagrodami & AfterParty
semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki.
We wcześniejszych edycjach konferencji zebraliśmy prawie 7 tys. uczestników, którzy wysoko ocenili zarówno organizację, poruszaną tematykę, jak i prelegentów.
Zobacz, dlaczego warto pojawić się na semKRK#22 BIG!
MASA WIEDZY
semKRK to potężna dawka specjalistycznej wiedzy
z zakresu SEM i SEO możliwa do zdobycia w formie konferencji oraz warsztatów.
PRAKTYCZNE CASE STUDY
Wszystkie prezentacje skupiają się na praktycznych aspektach marketingu. Wiele z nich to case studies, możesz również posłuchać zwycięzców semKRK Awards.
DLA KOGO?
Nasze spotkania tworzone są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.
WYJĄTKOWA ATMOSFERA
semKRK to barcamp, konferencja w luźnym stylu, z dostępnym barem, strefą swobodnych rozmów, stoiskami partnerów. Obiecujemy, że kolejna edycja będzie wyjątkowa!