Co o kreatywności powinna wiedzieć branża IT?
Bezpłatna rejestracja: https://share.hsforms.com/1GxyVoiEkQ7iGqLJQS8744g3z5ij
Co o kreatywności powinna wiedzieć branża IT?
Kreatywność jak inteligencja - kto by nie chciał mieć jej więcej? Dziś coraz częściej potrzebują jej firmy IT, bo sama wiedza technologiczna to już za mało, żeby tworzyć innowacyjne produkty i usprawnienia procesów. Trzeba jeszcze domieszki kreatywności.
Na tym webinarze opowiemy Ci o tym, jak można wspierać kreatywność w organizacjach IT. Czyli o tym, jak sprawić żeby zespół miał więcej świeżych, użytecznych i wartościowych pomysłów. Wykorzystamy tu wiedzę naukową, ale przede wszystkim własne doświadczenie z prowadzenia procesów kreatywnych - a w ostatnich latach przeprowadziliśmy ich blisko 100 dla różnych organizacji.
Opowiemy m.in. o tym:
---------------------------------
Dlaczego w pracach kreatywnych ważna jest różnorodność składu zespołu?
Jakie etapy ma proces kreatywny i jak nie płynąć “pod prąd”?
Że do kreatywności nie ma apki, ale są konkretne techniki
Dlaczego nie ma dobrej kreacji bez inspiracji i co z tym można zrobić?
Dlaczego implementacja jest często ważniejsza niż innowacja i jak wspierać buy-in pomysłów w organizacjach?
Dla kogo jest ten webinar:
---------------------------------
Dla wszystkich osób pracujących w IT, których interesuje rozwój kreatywności - własnej, zespołu, działu czy całej organizacji. W szczególności dla liderów i menedżerów różnych szczebli, team leaderów, product ownerów, project menedżerów, scrum masterów, product designerów, pracowników działów R&D, specjalistów learning & development, specjalistów HR czy trenerów wewnętrznych.
O nas
---------------------------------
Seweryn Rudnicki, PhD. - design researcher i facilitator procesów kreatywnych. Jest współzałożycielem Hearts & Heads, a także stałym pracownikiem AGH w Krakowie. Naukową wiedzę o kreatywności i innowacyjności wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi, których interesują rozwiązania problemów, a nie buzzwordy. Pracował m.in.dla takich klientów jak Motorola Solutions, ABB, HSBC, PGNiG, Brainly, Prisjakt, 3DGence, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.
Janek Strycharz - ekonomista z doświadczeniem w badaniach rynku, badaniach konsumenckich, czy – szerzej – w zbieraniu informacji o doświadczeniach i potrzebach klientów. W ciągu ostatnich 10 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej. Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych (np. rekrutacja czy podnoszenie kompetencji pracowników).
Zarejestruj się tutaj: https://share.hsforms.com/1GxyVoiEkQ7iGqLJQS8744g3z5ij