Finansowanie projektów AR/VR
Na dotychczasowych spotkaniach rozmawialiśmy o obszarach, w których technologie immersyjne już dziś znajdują zastosowanie. Projekty oparte o technologie immersyjne bardzo często są pionierskie. Wyprzedzają rynek oraz wymagają czesto znaczących nakładów gotówki, aby przeprowadzić pierwsze wdrożenie. Dlatego tym razem chcemy porozmawiać o tym, jak efektywnie finansować projekty wykorzystujące technologie AR/VR. Dla pełnego obrazu postanowiliśmy zaprosić zarówno podmioty finansujące takie jak Aniołowie Biznesu czy VC jak i startupy pozyskujące kapitał. Serdecznie zapraszamy!
Tym razem spotkanie przeprowadzimy w formacie panelu dyskusyjnego, do którego zaprosiliśmy następujących expertów:
Dominik Majewski – Członek Zarządu funduszu inwestycyjnego Leonardo Fund ASI Sp. z o.o. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie jako inwestor, ekspert i mentor w projektach B+R szczególnie w obszarze technologii w grach, związany z największymi polskimi spółkami z branży gier.
Agnieszka Biskup-Żbikowska – Investment Manager w funduszu inwestycyjnym Leonardo Fund ASI Sp. z o.o. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy unijnych, jak i w tworzeniu założeń i zakresów projektów B+R, szczególnie w obszarze IT i life science.
Karolina Koszuta - Deweloper gier z ponad 7 letnim doświadczeniem w branży, współzałożyciel Carbon Studio - firmy która od początku swojego istnienia zajmuje się wirtualną technologią. Carbon Studio wydało do tej pory dwa tytuły growe VR. Najpopularniejszy to seria The Wizards. Karolina na co dzień zajmuje się organizacją marketingu oraz wydawnictwem.
Marcin Jaśkiewicz - Doświadczony przedsiębiorca w branży technologiczno-rozrywkowej. Rozwijał takie projekty jak Webshake.tv czy ISTV Media. Aktualnie jako CEO firmy Simteract zajmuje się budowaniem gier oraz treningowych systemów symulacyjnych.