EB Show 2024
Dzień 1
3, 2, 1 …START!
9:00-9.10
Anna Macnar
O tym będzie się mówić w biznesie, HR i EB, czyli trendy i antytrendy A.D. 2025
9:10-9:50
Rok 2025 zapowiada się po raz kolejny jako czas intensywnych zmian w świecie i biznesie, a co za tym idzie w HR i employer brandingu. Przyszłość pracy wymaga dostosowania się do nowych trendów, które zmieniają zarządzanie talentami, kulturę organizacyjną czy wykorzystanie technologii. Z drugiej strony, pojawiają się także antytrendy – błędne ścieżki, które mogą zaszkodzić firmom.
Mateusz Jabłonowski
Ewolucja roli employer brandingu w firmach
9:50-10.30
Jak myślisz, w 2024 roku jest nam blisko czy daleko do pierwotnej definicji i roli employer brandingu w organizacji? W którym momencie rozwoju jest obszar EB w Polsce? Przyjrzyjmy się jak na przestrzeni lat ewoluowała rola employer brandingu, w kilku ujęciach: realizacji strategicznych celów firmy, odpowiedzi na potrzeby kandydatów i pracowników oraz dostępnych zasobów.
Przerwa
10:30-10:45
Daria Siwka
nanoEB. Co mogę zrobić, jeśli nie mamy w organizacji strategii EB?
10:45-11:25
Działasz w organizacji, w której nie ma przestrzeni, nie ma zasobów na to, by zaprojektować strategię pozycjonowania marki pracodawcy? Wartościowym rozwiązaniem dla Ciebie może być nanoEB. Koncepcja mikrodziałań, mikrousprawnień, które z biegiem czasu - mimo braku organizacyjnych zasobów - pomogą ułożyć Tobie spójny obraz marki.
Paulina Mazur
Employer branding, który nie wyklucza za pesel
11:25-12:05
Przerwa lunchowa
12:05-12:45
Monika Kantowicz-Gdańska
Budowanie kultury zaufania, dialogu i partycypacji. Od idei do praktyki.
12:45-13:25
> Dlaczego warto budować zaufanie w firmie? Budowanie zaufania - poziom organizacji i zespołu. Kiedy coś idzie nie tak - rola interwencji menedżerskich. > Budowanie kultury dialogu w organizacji. Ryzyka związane z otwieraniem dialogu w organizacji czyli o czym rozmawiać a o czym nie rozmawiać z pracownikami. > Partycypacja jako klucz do budowania zaangażowania. Inicjatywy partycypacyjne na poziomie firmy. Tworzenie równych szans na współudział na poziomie zespołu.
Dominik Górka
Doświadczanie zmienia wszystko. Jak brand i employee experiences stają się narzędziami efektywnej organizacji.
13:25-14:05
Przerwa
14:05-14:20
Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk
Strategia EB od nowa: jak skutecznie projektować markę pracodawcy w świecie pełnym sprzeczności
14:20-15:00
Edyta Sander i Anna Rosołowska
Odkrywca, błazen czy kochanek - o archetypach marki pracodawcy słów kilka
15:00 - 15:40
Po co marce pracodawcy osobowość, jak ją wyznaczyć i – najważniejsze – co z tym potem zrobić? Zapraszamy na szybki przegląd teorii, technik i pomysłów na wykorzystanie archetypów marki w employer brandingu.
Maja Gojtowska
Dlaczego nikt nam nie ufa? O niskim zaufaniu do branży HR
15:40-16:20
Dzień 2
3, 2, 1 …START!
9:00-9.10
Adam Wąsik
Dobre grafiki nie sprzedają, czyli kampania EB to nie tylko dobry koncept kreatywny
9:10-9:50
Grzegorz Ludwin
CSR i ESG wartość dodana czy zbędny dodatek w biznesie
9:50-10.30
CSR ewoluuje i rozwija się w ESG, podkreślając zrównoważony rozwój w obszarach środowiska, społeczeństwa i zarządzania. Czy ta transformacja odpowiada na rosnące oczekiwania pracowników i kandydatów do pracy? Jakie korzyści i wartości osiągamy realizując strategię ESG? Podczas spotkania usłyszysz o trendach i przeglądu sytuacji z rynku, zyskując przewagę nad konkurencją.
Przerwa
10:30-10:45
Anna Zając i Magdalena Ossowska
Strategia ESG: projektowanie obszaru "S" w employer brandingu
10:45-11:25
Olga Kozierowska i Patryk Adamczyk
Be About Hybrid Agency & WłączeniPlus
Mądra inkluzywność, czyli kompas równowagi. Jak uniknąć pułapek włączania i wykluczania?
11:25-12:05
Przerwa lunchowa
12:05-12:45
Dagmara Pakulska
LinkedIn, Facebook, Instagram, a może TikTok? Rola social mediów w EB
12:45-13:25
Maciej Radziemski
Kody kulturowe jako arsenał w budowaniu wyróżniającej komunikacji marki EB i nie tylko. Krótka opowieść o potencjale, który zapomnieliśmy wykorzystać
13:25-14:05
Czym są nieuświadomione znaczenia i jak możemy je wykorzystać w komunikacji naszego brandu. O sztuce łączenia kropek i wykorzystywania ich potencjału w pełnej skali słów kilka.
Przerwa
14:05 - 14:20
Michał Szewczyk i Cezary Gromko
Technologie AV wspierające komunikację oraz budowanie marki pracodawcy
14:20 - 15:00
Tomasz Duda i Przemek Rataj
Wykorzystanie AI w procesie planowania i tworzenia kampanii EB
15:00-15:40
Zapraszamy na święto employer brandingu
Skorzystaj z wiedzy topowych ekspertów EB i wznieś markę swojego pracodawcy na wyższy poziom!
Employer branding to taka dziedzina, w której nic nie jest dane raz na zawsze. Nawet jeśli twoja firma ma świetną strategię employerbrandingową, kampanie rekrutacyjne przynoszą doskonałe efekty, a kandydaci składają CV na wyścigi, to musisz stale trzymać rękę na pulsie i być w gotowości do wprowadzania zmian. Ostatnie lata pokazały nam, że to nie puste słowa, ale rzeczywistość, która potrafi z dnia na dzień wywrócić do góry nogami najlepsze strategie i zaplanowane działania. Warto się przygotować na różne scenariusze i cały czas aktualizować swoją wiedzę. W tym roku wiedzę pogłębimy także o tematykę ESG!
Dlatego już po raz piąty zapraszamy na EB Show – wyjątkową konferencję, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu. Swoją wiedzę zdobywali realizując projekty dla klientów. Biorąc udział w konferencji dostaniesz potężną pigułę wiedzy i inspiracji. Nie zawahaj się z niej skorzystać!
Uwaga! W tym roku zapraszamy na EB Show w formule hybrydowej – możecie wziąć udział w konferencji online lub stacjonarnie!