Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

EB Show 2024

Event:
EB Show 2024
Event type:
Conference
Category:
HR
Topic:
Date:
07.11.2024 (thursday) - 08.11.2024 (friday)
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
siedziba firmy BEC
Address:
ul Emiliii Plater 53
Agenda:

Dzień 1

3, 2, 1 …START!

 9:00-9.10

Anna Macnar

HRM Institute

O tym będzie się mówić w biznesie, HR i EB, czyli trendy i antytrendy A.D. 2025

 9:10-9:50

Rok 2025 zapowiada się po raz kolejny jako czas intensywnych zmian w świecie i biznesie, a co za tym idzie w HR i employer brandingu. Przyszłość pracy wymaga dostosowania się do nowych trendów, które zmieniają zarządzanie talentami, kulturę organizacyjną czy wykorzystanie technologii. Z drugiej strony, pojawiają się także antytrendy – błędne ścieżki, które mogą zaszkodzić firmom.

Mateusz Jabłonowski

m-jablonowski.com

Ewolucja roli employer brandingu w firmach

 9:50-10.30

Jak myślisz, w 2024 roku jest nam blisko czy daleko do pierwotnej definicji i roli employer brandingu w organizacji? W którym momencie rozwoju jest obszar EB w Polsce? Przyjrzyjmy się jak na przestrzeni lat ewoluowała rola employer brandingu, w kilku ujęciach: realizacji strategicznych celów firmy, odpowiedzi na potrzeby kandydatów i pracowników oraz dostępnych zasobów.

Przerwa

 10:30-10:45

Daria Siwka

bardzoHR

nanoEB. Co mogę zrobić, jeśli nie mamy w organizacji strategii EB?

 10:45-11:25

Działasz w organizacji, w której nie ma przestrzeni, nie ma zasobów na to, by zaprojektować strategię pozycjonowania marki pracodawcy? Wartościowym rozwiązaniem dla Ciebie może być nanoEB. Koncepcja mikrodziałań, mikrousprawnień, które z biegiem czasu - mimo braku organizacyjnych zasobów - pomogą ułożyć Tobie spójny obraz marki.

Paulina Mazur

PaulinaMazur.com

Employer branding, który nie wyklucza za pesel

 11:25-12:05

Przerwa lunchowa

 12:05-12:45

Monika Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting

Budowanie kultury zaufania, dialogu i partycypacji. Od idei do praktyki.

 12:45-13:25

> Dlaczego warto budować zaufanie w firmie? Budowanie zaufania - poziom organizacji i zespołu. Kiedy coś idzie nie tak - rola interwencji menedżerskich. > Budowanie kultury dialogu w organizacji. Ryzyka związane z otwieraniem dialogu w organizacji czyli o czym rozmawiać a o czym nie rozmawiać z pracownikami. > Partycypacja jako klucz do budowania zaangażowania. Inicjatywy partycypacyjne na poziomie firmy. Tworzenie równych szans na współudział na poziomie zespołu.

Dominik Górka

Live Age

Doświadczanie zmienia wszystko. Jak brand i employee experiences stają się narzędziami efektywnej organizacji.

 13:25-14:05

Przerwa

 14:05-14:20

Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk

MJCC

Strategia EB od nowa: jak skutecznie projektować markę pracodawcy w świecie pełnym sprzeczności

 14:20-15:00

Edyta Sander i Anna Rosołowska

Grupa MBE

Odkrywca, błazen czy kochanek - o archetypach marki pracodawcy słów kilka

 15:00 - 15:40

Po co marce pracodawcy osobowość, jak ją wyznaczyć i – najważniejsze – co z tym potem zrobić? Zapraszamy na szybki przegląd teorii, technik i pomysłów na wykorzystanie archetypów marki w employer brandingu.

Maja Gojtowska

gojtowska.com

Dlaczego nikt nam nie ufa? O niskim zaufaniu do branży HR

 15:40-16:20


Dzień 2

3, 2, 1 …START!

 9:00-9.10

Adam Wąsik

Pracownia EB

Dobre grafiki nie sprzedają, czyli kampania EB to nie tylko dobry koncept kreatywny

 9:10-9:50

Grzegorz Ludwin

Fundacja Pro NGO

CSR i ESG wartość dodana czy zbędny dodatek w biznesie

 9:50-10.30

CSR ewoluuje i rozwija się w ESG, podkreślając zrównoważony rozwój w obszarach środowiska, społeczeństwa i zarządzania. Czy ta transformacja odpowiada na rosnące oczekiwania pracowników i kandydatów do pracy? Jakie korzyści i wartości osiągamy realizując strategię ESG? Podczas spotkania usłyszysz o trendach i przeglądu sytuacji z rynku, zyskując przewagę nad konkurencją.

Przerwa

 10:30-10:45

Anna Zając i Magdalena Ossowska

Linkleaders

Strategia ESG: projektowanie obszaru "S" w employer brandingu

 10:45-11:25

Olga Kozierowska i Patryk Adamczyk

Be About Hybrid Agency & WłączeniPlus

Mądra inkluzywność, czyli kompas równowagi. Jak uniknąć pułapek włączania i wykluczania?

 11:25-12:05

Przerwa lunchowa

 12:05-12:45

Dagmara Pakulska

dagmarapakulska.pl

LinkedIn, Facebook, Instagram, a może TikTok? Rola social mediów w EB

 12:45-13:25

Maciej Radziemski

LUCKYYOU

Kody kulturowe jako arsenał w budowaniu wyróżniającej komunikacji marki EB i nie tylko. Krótka opowieść o potencjale, który zapomnieliśmy wykorzystać

 13:25-14:05

Czym są nieuświadomione znaczenia i jak możemy je wykorzystać w komunikacji naszego brandu. O sztuce łączenia kropek i wykorzystywania ich potencjału w pełnej skali słów kilka.

Przerwa

 14:05 - 14:20

Michał Szewczyk i Cezary Gromko

BEC Financial Technologies

Technologie AV wspierające komunikację oraz budowanie marki pracodawcy

 14:20 - 15:00

Tomasz Duda i Przemek Rataj

Job'n'Joy

Wykorzystanie AI w procesie planowania i tworzenia kampanii EB

 15:00-15:40

Description:

Zapraszamy na święto employer brandingu

Skorzystaj z wiedzy topowych ekspertów EB i wznieś markę swojego pracodawcy na wyższy poziom!


Employer branding to taka dziedzina, w której nic nie jest dane raz na zawsze. Nawet jeśli twoja firma ma świetną strategię employerbrandingową, kampanie rekrutacyjne przynoszą doskonałe efekty, a kandydaci składają CV na wyścigi, to musisz stale trzymać rękę na pulsie i być w gotowości do wprowadzania zmian. Ostatnie lata pokazały nam, że to nie puste słowa, ale rzeczywistość, która potrafi z dnia na dzień wywrócić do góry nogami najlepsze strategie i zaplanowane działania. Warto się przygotować na różne scenariusze i cały czas aktualizować swoją wiedzę. W tym roku wiedzę pogłębimy także o tematykę ESG!

Dlatego już po raz piąty zapraszamy na EB Show – wyjątkową konferencję, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu. Swoją wiedzę zdobywali realizując projekty dla klientów. Biorąc udział w konferencji dostaniesz potężną pigułę wiedzy i inspiracji. Nie zawahaj się z niej skorzystać! 

Uwaga! W tym roku zapraszamy na EB Show w formule hybrydowej – możecie wziąć udział w konferencji online lub stacjonarnie!


Profile of employers

Similar events