Online Marketing Day 2021
Nagrania z tego wydarzenia
Jak napisać tekst SEO lepszy od konkurencji
Jak tworzyć teksty, które sprzedają
Czy nadal warto prowadzić blog firmowy?
Jak mierzyć content marketing
Jak ocenić, czy tekst SEO jest dobry dla Twoich kli...
Jak dobierać skuteczne słowa kluczowe
Czy unikalne teksty to warunek konieczny?
Skuteczny content w e-sklepie
Reklamy w Google Ads, które zmienią Twój ROAS
Reklama na Facebooku i Instagramie — trendy
Jak zrobić skuteczny landing page
Jak zautomatyzować kampanie email marketingowe po z...
11 czerwca 2021 odbędzie się druga edycja Online Marketing Day. To darmowa konferencja w trybie zdalnym o digital marketingu. Wszystkie prelekcje dotyczyć będą skutecznych treści w SEO, Content Marketingu, sklepach internetowych, a także reklamach Google Ads, Facebook oraz Instagram. Wydarzenie organizowane przez SEMSTORM jest akredytowane przez DIMAQ, a IAB Polska objęło nad nim patronat honorowy. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl.
Podczas Online Marketing Day 13 ekspertów podzieli się wiedzą zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Głównym celem jest wsparcie przedsiębiorców, marketerów oraz copywriterów w pracy nad contentem, który ma rozwijać sprzedaż, a także budować widoczność strony w sieci. Konferencję przygotowano w taki sposób, aby osoby zaczynające przygodę w e-marketingu wyniosły z prelekcji jak najwięcej pomysłów na treści dla swojego biznesu, a specjaliści również pozyskali nowe umiejętności.
Event podzielono na trzy bloki tematyczne: Skuteczne reklamy, SEO i Content Marketing. Całe wydarzenie będzie trwać siedem godzin (od 09:00 do 16:00) i w tym czasie profesjonaliści opowiedzą m.in. o tym, jak:
- pisać teksty na 1 pozycję w Google,
- oceniać treści, uwzględniając czytelników oraz roboty wyszukiwarki,
- mierzyć Content Marketing,
- zwiększyć skuteczność treści w sklepie internetowym,
- tworzyć efektywne reklamy Google Ads oraz na Facebooku i Instagramie,
- automatyzować pozakupowe kampanie e-mail marketingowe,
- zrobić landing page, który będzie generował leady.
Wśród prelegentów znajdują się znani autorzy książek i właściciele blogów, szkoleniowcy, wykładowcy w szkołach wyższych, a przede wszystkim eksperci-praktycy:
Milena Majchrzak (SEMSTORM), Barbara Stawarz-García (Happy Content), Darek Puzyrkiewicz (DYNANET), Paweł Gontarek (Zgred), Tomasz Stopka (Semurai), Joanna Michalska (Verseo), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Andrzej Bieda (Landingi), Anna Wojnowska (Eactive), Ireneusz Klimczak (GetResponse), Bartek Andrzejewski i Wiola Magdziarz (Firmy Jutra).