This event has already taken place. Check upcoming events
Marketing Progress: nowa rola marketingu
Event:
Marketing Progress: nowa rola marketingu
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
13.10.2016 (thursday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
Kino Nowe Horyzonty
Address:
ul. Kazimierza Wielkiego 19a
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Description:
Z jakich powodów warto wziąć udział w Marketing Progress? Oto kilka z nich:
Pamiętaj, że #marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Podczas Marketing Progress dowiesz się jak nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w Twojej firmie.
Zastanawiasz się nad udziałem? Na zachętę przeczytaj co ma do powiedzenia na temat Marketing Progress Pawel Tkaczyk:
„Marketing Progress to świetnie zorganizowana konferencja, którą zapamiętałem przede wszystkim z tego, że organizatorzy potrafią z jednej strony doskonale dobrać panelistów (eksperci branżowi mieszają się z osobistościami znanymi szerokiej publiczności), z drugiej zaangażować publiczność by ta się absolutnie nie nudziła. Jedna z lepszych konferencji, w jakich zdarzyło mi się uczestniczyć.”
- Dołączysz do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego komunikacji marketingowej, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z marketingiem.
- Wysłuchasz wartościowych prelekcji, przygotowanych zarówno przez niezależnych ekspertów, jak i specjalistów pracujących po stronie marek oraz najlepszych agencji zajmujących się profesjonalnie komunikacją. Otrzymujesz gwarancję merytorycznych wystąpień, dzięki którym poznasz trendy, zobaczysz jak będzie się zmieniać marketing, czym warto się zainteresować w kontekście działań, które masz w planie.
- Równolegle do prowadzonych prelekcji odbywać się będą warsztaty. Staniesz więc przed szansą zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z obszarów: growth hackingu, influencer marketingu, design thinkingu, social media, content marketingu i video marketingu.
- Weźmiesz udział w wydarzeniu, w którym nie doświadczysz prezentacji sponsorskich, nachalnych reklam, materiałów konferencyjnych pozbawionych wartości. Dbamy o Twoje zdrowie. Nie zamierzamy obciążać Twoich dłoni, bo będą Ci potrzebne do notowania.
- Zależy nam także na Twojej kondycji. Dwa dni konferencji umożliwiają rozłożenie przyswajanych informacji w odpowiednim czasie. Dzięki temu uczucie przytłoczenia nie będzie Ci towarzyszyć. Twój mózg odpocznie i wystarczy Ci sił na integracyjno-networkingowe afterparty, które planujemy obyć między pierwszym a drugim dniem konferencji. Wszystko po to, by powrót do pracy w tygodniu pokonferencyjnym przebiegł bez problemu.
- Szanujemy Twój czas. Wiemy jak posługiwać się zegarkiem. U nas nie doświadczysz opóźnień. Chcemy, abyś w 100% skupił się na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawiał się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu.
Pamiętaj, że #marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Podczas Marketing Progress dowiesz się jak nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w Twojej firmie.
Zastanawiasz się nad udziałem? Na zachętę przeczytaj co ma do powiedzenia na temat Marketing Progress Pawel Tkaczyk:
„Marketing Progress to świetnie zorganizowana konferencja, którą zapamiętałem przede wszystkim z tego, że organizatorzy potrafią z jednej strony doskonale dobrać panelistów (eksperci branżowi mieszają się z osobistościami znanymi szerokiej publiczności), z drugiej zaangażować publiczność by ta się absolutnie nie nudziła. Jedna z lepszych konferencji, w jakich zdarzyło mi się uczestniczyć.”
Participants (1):