Konferencja Online Marketing Day 2022
Nagrania z tego wydarzenia
Jak tworzyć teksty z pomocą sztucznej inteligencji
GA4 - najważniejsze wady i zalety
5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej analizie danych
Jak dobierać kanały dystrybucji do branży i tematyki
Jak wpleść prostą historię do artykułu eksperck...
Sposoby na zwiększenie skali działań poprzez AI
Growthhacking TOP10
O błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-comm...
Jak zautomatyzować swój biznes i nie stracić głowy
3 zasady z zakupów na targu, do wykorzystania w e-c...
Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym ...
Chcesz szybciej i wydajniej prowadzić działania marketingowe, a tym samym osiągać lepsze wyniki kampanii i większą sprzedaż?
Na konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów z branży, jak poprawić swoje wyniki za sprawą nowoczesnych technologii. Podczas spotkania otrzymasz wiedzę i praktyczne wskazówki do wykorzystania od zaraz. Poznasz m.in. przydatne sposoby użycia sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz analityki w e-marketingu.
Jednodniowe wydarzenie odbędzie się 3 czerwca, jest całkowicie bezpłatne i prowadzone w trybie online.
Dla kogo?
3. edycja konferencji jest dla każdego, kto chce pozyskiwać większą liczbę klientów w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj doświadczeni SEO-wcy czy marketerzy, jak i przedsiębiorcy oraz właściciele e-commerce, którzy sami promują swoje biznesy. W poprzednich dwóch odsłonach wydarzenia wzięło udział prawie 12 000 osób.
Jakich korzyści możesz się spodziewać po Online Marketing Day?
• Dostaniesz praktyczne wskazówki SEO, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach.
• Zobaczysz, jak wykorzystać AI w tworzeniu tekstów i innych działaniach marketingowych.
• Dowiesz się, jak analizować skuteczność swoich działań, dzięki czemu dopracujesz strategię marketingową.
• Poznasz, jak Google Analytics 4 zmieni Twoje podejście do analizy danych.
Dodatkowo za udział w wydarzeniu otrzymasz paczkę bonusów od partnerów.
Kto wystąpi?
Podczas wydarzenia wystąpią znani specjaliści z branży SEO i SEM, m.in. Milena Majchrzak (SEMSTORM), Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów”, „Webwriting”), Łukasz Żelezny (SEO.London), Anna Moczulska (Artegence), Anna Jaroszewska (WhitePress), Roman Rozenberger (IBB Media), Adrian Andrzejczyk (Cube Group), Piotr Michalak (Grupa TENSE).
Zapisz się na konferencję poprzez stronę: https://onlinemarketingday.pl/
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.