This event has already taken place. Check upcoming events
Konferencja Founders Mind
Event:
Konferencja Founders Mind
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
24.10.2019 (thursday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Paid
City:
Place:
HubHub Postępu 14
Address:
Postępu 14
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Agenda:
- 9.00-9.45 - Powitanie uczestników
- 9.45-10.30 - To ja mam biznes, a nie biznes mnie. Czyli ja wolę wolmo. Czyli #slowbiz. (Maciej Aniserowicz; Devstyle/Slowbiz)
- 10.30-10.40 - przerwa, czas na networking
- 10.40-11.20 - 5 lekcji, które musiałem odrobić jako przedsiębiorca budując agencję od 0 do 1mln zysku. (Mateusz Sobieraj; AdCookie)
- 11.20-11.30 - przerwa, czas na networking
- 11.30-12.10 - Od pracy w kawalerce na gdańskiej Żabiance do 40 osób na pokładzie w zaledwie półtora roku (Piotr Nowosielski; Just Join IT)
- 12.10-13.10 - przerwa obiadowa – czas na posiłek i networking
- 13.10-13.50 - Firma nie musi być szefem. O rezygnacji z atrybutów władzy i roli zespołu w rozwoju i przychodach (Ewelina Podrez, Fox Strategy)
- 13.50-14.00 - przerwa, czas na networking
- 14.00-14.40 - W 18 miesięcy do 300.000 PLN kwartalnego przychodu z usług doradczych – czynniki sukcesiku (Bartek Majewski; Casbeg)
- 14.40-14.50 - przerwa, czas na networking
- 14.50-15.30 - Od freelancera do wiodącej agencji social media – przełomowe momenty i rozwiązania (Franciszek Georgiew; Social Tigers)
- 15.30-16.10 - Od software house do własnego produktu – szanse i zagrożenia (Maja Schaefner; Chatbotize)
- 16.10-16.50 - Od zera do milionów obrotu i z powrotem do zera. (Grzegorz Strzelec; seoplanner)
- 16.50-17.30 - “80 percent of success is showing up” (Jakub Kot; Dealavo)
Description:
Mamy ogromną przyjemność przedstawić Wam najbardziej przedsiębiorczą konferencję w naszym kraju. To nie konferencja jak korzystać z programów marketingowych, czy konfigurować sklep.
To konferencja od przedsiębiorców dla przedsiębiorców. Pokazujemy różne drogi od solo enterpreneuer do ludzi zarządzających kilkudziesięcioma osobami na pokładzie. Finalnie liczy się nie wzrost, a zysk na koniec dnia i to właśnie przyświęca konferencji Founders Mind.