Internet ASAP open #4: Czy marketing ma wakacje?
- 18:30 - 18:50 Wakacje? Tylko dla wybranych
Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana
- 18:50 - 19:20 Najważniejszy mecz przed rozpoczęciem sezonu
Prowadzący: Bartosz Dziedzic, PR Abanana
Goście:
Karolina Biedrzycka, Rzecznik Prasowy Wisły Kraków SA
Tomasz Czwartkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Wisły Kraków SA
- 19:20 - 19:40 Rewolucyjne podejście do tematu wakacji
Prowadzący: Katarzyna Wabik, City Community Manager Revolut
- 19:40 - 20:10 Czy Kraków potrzebuje jeszcze promocji?
Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana
Gość: Maciej Grzyb, Redaktor naczelny w Krakow.pl i telewizja.krakow.pl
- 20:10 Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
We wtorek 18 czerwca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz czwarty Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
Okres wakacji to dla jednych czas odpoczynku, a dla drugich wytężonej pracy, niesamowitych akcji promocyjnych, samplingowych i finalnie: sprzedażowych. Jak przygotowują się do niego najwięksi? O tym dowiecie się już 18 czerwca, a swoją wiedzą podzielą się: Karolina Kawula i Tomasz Czwartkiewicz z Wisły Kraków SA, Bartosz Dziedzic z Abanana, Katarzyna Wabik z Revolut oraz Maciej Grzyb z Krakow.pl.
– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7