in_Digital Marketing Conference 2019
Kolejna edycja konferencji in_Digital Marketing już 9-10 października w Warszawie!
Jeżeli zawodowo zajmujesz się marketingiem w sieci, to nie może Ciebie zabraknąć!
in_DM to wydarzenie w całości poświęcone tematyce marketingu internetowego i pracy w świecie online.
Czego możesz spodziewać się podczas in_DM 2019?
- RÓŻNORODNA TEMATYKA ze świata Digital Marketingu, bogaty program został starannie dobrany, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Marketerów.
- 2 SCENY, które działają równocześnie. Sam tworzysz swój program- wybierasz obszar marketingu, który Ciebie interesuje i o którym chcesz posłuchać.
- 2 DNI: in_DM to wręcz festiwal wiedzy merytorycznej. Wiele aktualnych, ciekawych i przede wszystkim bardzo potrzebnych tematów. Na Konferencji króluje treść, treść i jeszcze raz treść
- POLSCY i ZAGRANICZNI eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką. Skorzystaj z doświadczenia innych, którego nie znajdziesz nigdzie indziej!
- Nasz cel to przede wszystkim dostarczenie uczestnikom rzetelnej merytoryki oraz skupienie wśród prelegentów osób rzeczywiście pasjonujących się obszarem digital marketingu.
- ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów, aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!
CZUJ SIĘ ZAPROSZONY!
Więcej informacji znajdziesz na: www.indm.pl
Wśród tematów m.in.:
- Plan strategii digital marketingowej - Artur Leśniak
OPIS:
Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej? Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi. Odpowiemy na kluczowe pytania:
- co brać pod uwagę podejmujemy decyzje strategiczne?
- o czym pamiętać planując strategię?
- jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?
Jak pozyskać i współpracować z influencerem? - Artur Kurasiński
OPIS:
- narzędzia do analityki
- które metryki są najważniejsze?
- jak odróżniać fałszywych influencerów od wartościowych (np. jaki % to boty na instagramie?)
- które kanały wykorzytywać i jak to sprawdzić?
- czy są firmy, które nie powinny korzystać z influencer marketingu?
- kogo wybrać jako pośrednika? Agencje / domy mediowe / sieci partnerskie? Jakie są różnice, zalety i wady?
- jak agencja / klient musi podejść do procesu planowania kampanii z influencerem?
- Jak raportować i rozliczać influencera z kampanii?
- nano / mikro / mini i mega influencerzy - kogo wybrać?
- Efekt skali w SEO, czyli jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdej domenie - Przemysław Jakubowski
OPIS:
Wraz ze wzrostem każdego serwisu rośnie również jego złożoność oraz liczba wyzwań. Chcąc nieustannie zwiększać ruch organiczny koniecznym staje się wykorzystanie efektu skali. W czasie prezentacji dowiesz się m.in: od czego rozpocząć budowę długofalowej strategii SEO ?, które elementy wymagają stałego monitoringu ?, jak szukać potencjału oraz jak wybrać najlepsze KPI ?. Dodatkowo poruszymy temat wyzwań i problemów (również tych z zakresu technicznego SEO) które pojawiają się w serwisach o skali Allegro…
- 10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania - Darek Puzyrkiewicz
OPIS:
Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów. Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie…
- Sztuka pozyskiwania wartościowego leada - Edyta Kowal
OPIS:
Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Opowiem gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować cały proces i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.
- 3 taktyki, które możesz zastosować w swojej komunikacji - UGC, community marketing i employee advocacy - Martyna Tarnawska
OPIS:
Dowiedz się, (1) jak zidentyfikować, która taktyka będzie odpowiadała na potrzeby i oczekiwania Twoich odbiorców; (2) jak w 5 krokach przygotować się do każdej z nich, (3) które firmy świecą dobrym przykładem w ich realizacji.
- Artificial Intelligence in e-mail marketing - Jenna Tiffany
OPIS:
Jenna will share practical tips on how you can access whether AI is a good fit for your email marketing strategy and how you can implement this technology strategically into your business.
From this session you’ll leave knowing how to:
Strategically prepare your digital marketing activities for artificial intelligence,
Use AI data to predict your customer's future digital journeys and send contextual email marketing throughout the customer lifecycle,
Successfully implement artificial intelligence in your organisation, featuring examples from international brands.
Many brands are already reaping the rewards of implementing the consultancy advice that Jenna regularly shares, so make sure your brand doesn’t miss out.
- Jak tworzyć reklamy, które konwertują - Karolina Bielawska
OPIS:
Reklama internetowa boryka się z wieloma problemami, od blokowania, przez widzialność, do natłoku projektów tworzonych bez znajomości zasad performance'owych itd. By myśleć o skuteczności reklamy internetowej, warto przyjrzeć się procesowi produkcji kreacji i poznać efektywne metody
projektowania na podstawie konkretnych case studies. W dobie szybkiej konsumpcji mediów ma to ogromne znaczenie. Bo czas percepcji użytkownika zmienia się dynamicznie. Do niedawna mówiono o 8 sekundach potrzebnych na złapanie uwagi odbiorcy. Dziś - w przypadku użytkowników mobilnych - mówi się już tylko o 2 sekundach. Warto wiedzieć jak projektować efektywne reklamy internetowe, by zatrzymać uwagę odbiorcy i zaangażować go do podjęcia konkretnej akcji.
- Jak jajko stało się viralem – marki w sieci, opowieści i eksperymenty społeczne - Piotr Bucki
OPIS:
Skłonność do opowiadania i przekazywania sobie wirusowych opowieści mamy w DNA. Opowiem jak z większą świadomością podejść do tworzenia treści o marce, żeby miały większe zasięgi i rozchodziły się jak miejskie legendy o czarnej wołdze, czy reklamy Dove. Przekonam was, że są kwantyfikowane składowe viralowych treści i że warto wyciągać wnioski z fake news by tworzyć prawdziwe komunikaty. Będą badania, wykresy i ciekawe eksperymenty. Będą też case studies takich marek jak Dove, Nike, Allegro i Hulu.
- Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks. Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products - Igor Gorbenko
OPIS:
What is Digital Guerrilla Marketing?
Guerrilla Marketing Tactics (Some examples with explanations)
Common Digital Guerrilla Marketing practices
How to set up Digital Guerrilla Marketing for my business?
- Wąskie gardła, punkty krytyczne i inne pułapki konwersji. Jak analizować zachowania użytkowników na stronie?
OPIS:
W chwili obecnej mamy dostęp do szeregu narzędzi, które na bieżąco zbierają dane ilościowe i jakościowe dotyczące naszej strony. Niestety, nie zawsze potrafimy je poprawnie analizować, a tym samym w pełni korzystać z ich potencjału. W tej prezentacji opowiem o najważniejszych wskaźnikach efektywności naszej strony, a także przedstawię narzędzia, które pozwolą je rzetelnie zmierzyć.
In_DM to wydarzenie dla osób poszukujących wiedzy, nowych rozwiązań, praktycznych wskazówek, kontaktów, inspiracji, chcących rozwijać swoje umiejętności z zakresu digital marketingu, a także nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań wspierających marketing.
Konferencja jest skierowana do osób, które chcą posłuchać, czy porozmawiać o obowiązujących trendach. Z pewnością odnajdzie się na niej każdy, kto zawodowo zajmuje się digital marketingiem, pasjonuje się nim lub dopiero chce zacząć tę fantastyczną przygodę.
W razie pytań pisz na indm@indm.pl
Czekamy na Ciebie!