Fundamenty tworzenia silnego brandu
Temat: Czego prawdopodobnie nie wiesz o budowaniu marki, a powinieneś. Poznaj fundamenty tworzenia silnego brandu na podstawie przedsiębiorstwa Leżę i pracuję
Prowadząca: Maja Lipiak
Data: 11.12.2018, 18.00–20.00
Miejsce: Idea Hub Katowice, Chorzowska 107, Silesia City Center
Zapisy: chorzowska@ihub.pl
Jak zbudować markę dla swojego biznesu? Od czego zacząć? Czym jest dobry branding marki i jak w nim odnaleźć czynnik społeczny?
Podczas szkolenia uczestnicy usłyszą o fundamentach budowania marki na przykładzie dwuletniej pracy nad przedsiębiorstwem społecznym Leżę i Pracuję. Założycielka podzieli się zasadami, na których oparła swój projekt, a które może zastosować każdy przedsiębiorca i marketer. Uczestnicy zaczerpną przydatnej wiedzy o kluczowych krokach budowania silnej i angażującej marki oraz zobaczą jak ważnym elementem w strukturze biznesu stanowią elementy społeczne. Spotkanie będzie miało formę prezentacji z krótkimi elementami warsztatowymi.
Czego dowiedzą się uczestnicy szkolenia?
1. Zdobędą wiedzę o fundamentach budowania dobrej marki (na przykładzie projektu społecznego Leżę i pracuję).
2. Jak ważny jest element społeczny w strategii budowania silnej i angażującej marki?
3. Podstawowe zasady, które warto znać zakładając swój biznes (od czego zacząć, jak dobrać grupę odbiorców i do nich dotrzeć, jak zacząć budować swoją pozycję rynku).
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla młodych przedsiębiorców zainteresowanych modyfikacją swojego modelu biznesowego na bardziej „społeczny” – ukierunkowany na dany problem lub zjawisko społeczne. Warsztaty to również dobre miejsce dla studentów i młodych przedsiębiorców przymierzających się do budowania marki dla swojego biznesu.
Biogram Majki Lipiak
Przedsiębiorca społeczny, CEO w Leżę i Pracuję, pierwszej agencji marketingowej, która powstała po to, by dać pracę osobom sparaliżowanym. Z wykształcenia — logistyk i ekonomista, z pasji — marketer. Pracowała m.in. dla Agencji marketingu strategicznego RUBIKOM Strategic Thinking, Agencji Interaktywnej Punkt Krytyczny i Agencji PR Pan Pikto. Laureatka konkursu TEDxRavaRiver na śląskie idee warte rozpowszechniania, reprezentantka Polski w trakcie wydarzenia Merit360, gromadzącego młodych ludzi zdeterminowanych do realizowania Zrównoważonych Celów Rozwoju ONZ. Członkini Rady Biznesu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz aktywna obywatelka programu British Council - Active Citizens for Social Enterprise.
Słowa kluczowe:
marka, branding, marketing, budowanie marki, biznes społeczny, warsztaty, przedsiębiorstwo społeczne, szkolenie, pomysł na biznes