E-commerce Summit - trendy w e-handlu
- 09:25 -9:30 - Rozpoczęcie konferencji
- 9:30-10:00 - Wykorzystanie e-commerce do budowy marek i sprzedaży na rynkach europejskich - Dariusz Mitara
- 10:00-10:20 - Standardy GS1 – klucz do rozwoju e-commerce i ekspansji na rynki międzynarodowe - Magdalena Krasoń-Wałęsiak
Praktyczny przewodnik:
Jak uniknąć błędów na starcie i zaoszczędzić czas
Jak zwiększyć efektywność procesów logistycznych i sprzedażowych
Jakie korzyści wynikają z wykorzystania standardów GS1 dla przedsiębiorców
- 10:20 -10:50 - Wystąpienie zarezerwowane
- 10:50 -11:00 - Przerwa
- 11:00 -11:30 - Rewolucja AI się zaczęła – Chat GPT. Co przyniesie dla branży e-commerce? - Sebastian Starzyński
Zrozumienie dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji
Przegląd biznesowych narzędzi opartych na innowacyjnych modelach językowych
Wpływ sztucznej inteligencji na przyszłość e-commerce
Efektywne wykorzystanie ChatGPT - praktyczne wskazówki
Przyszłość AI - prognozy na najbliższe lata
- 11:30 -12:00 - Koncentracja na kliencie to najważniejszy priorytet - Elke Schonemann
Integracja z ERP i automatyzacja procesów biznesowych przy użyciu ELO ECM.
Dzisiaj konsumenci są wymagający, poszukują produktów i usług online i chcą fachowych, spersonalizowanych porad, inteligentnych rozwiązań i oryginalnych pomysłów. Innowacyjność w dziedzinie IT znacznie automatyzuje procesy biznesowe. Dzięki ELO można zredukować czas przetwarzania dokumentów jak np. faktur, zamówień i dowodów dostawy, pozostawiając więcej czasu dla Państwa klientów.
- 12:00 -12:30 - Dark patterns – czyli kiedy interfejs może naruszać prawo - Zuzanna Morawska-Zakroczymska
Aspekty prawne w e-commerce to nie tylko regulaminy i obsługa reklamacji konsumenckich. Design sklepu internetowego czy aplikacji, także może mieć znaczenie prawne i prowadzić do odpowiedzialności przedsiębiorcy. W ramach wystąpienia, omówię czym są dark patterns i pokażę praktyczne przykłady. Przedstawię też przepisy prawne, które regulują te kwestie i wskażę na sankcje, które wiążą się z ich nieprzestrzeganiem.
- 12:30 -12:40 - Przerwa
- 12:40 -13:10 - Polski e-commerce w czasie spowolnienia i inflacji – czy najgorsze już za nami? - Maciej Nałęcz
W trakcie konferencji podsumuję jak krajowy e-commerce radzi sobie po najgorszym kwartale polskiej gospodarki od 2020 r., porównam jak sprzedaż internetowa w Polsce wypada na tle innych rynków Unii Europejskiej oraz przedstawię perspektywy dla wydatków konsumpcyjnych w drugim półroczu 2023 r. i co to oznacza dla krajowych e-sklepów.
- 13:10 -13:40 - Skuteczne strategie sprzedaży wielokanałowej - Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak
- 13:40-14:10 - Pierwsze doświadczenia związane z funkcjonowaniem dyrektyw Omnibus i towarowej w polskim e-commerce - Iwona Kacprzak
- 14:10 - Zakończenie konferencji
Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja e-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży e-commerce. Nasi wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i przedstawiać interesujące studia przypadków. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji dla wszystkich osób, zaangażowanych w sprzedaż produktów online. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji, porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.