Digital Workplace Meetup #1
- 18:30 Rejestracja
Przyjdź, zostaw kurtkę i przywitaj się z nami
- 19:00 Jak rozmawiać o potrzebach pracowników?
Anna Kiedrowska podpowie w jaki sposób badać potrzeby i oczekiwania pracowników. Dowiesz się czym jest User Experience oraz dlaczego czasami warto opuścić laboratorium i przeprowadzić badania etnograficzne w miejscu pracy.
- 19:30 A gdyby sprawy pracowników załatwiały się same?
Razem z Michałem Góreckim zastanowimy się jakie są granice dla automatyzacji obsługi procesów kadrowych i płacowych? Michał podzieli się swoimi doświadczeniami z wdrażaniem projektów związanych z zarządzaniem personelem. Będzie też sporo o podejściu Lean Sartup oraz o tworzeniu MVP tego typu projektów.
- 20:00 Jak nowe technologie wpływają na rozwój pracowników i wymianę wiedzy?
Szymon Janicki podzieli się wnioskami z raportu L&D #Jutro opublikowanego przez HCM Deck pod patronatem merytorycznym HR Influencers. Dowiesz się między innymi, dlaczego dla wielu managerów HR obszar L&D będzie w tym roku celem strategicznym.
- 20:30 Poznajmy się!
Spotkanie to okazja do wymiany doświadczeń. Porozmawiajmy!
Spotkania z cyklu Digital Workplace to okazja do dyskusji na temat roli technologii w branży HR. Z zaproszonymi gośćmi porozmawiamy na temat rozwiązań ułatwiających codzienną pracę i wspierających zarządzanie.
Na każdym spotkaniu usłyszysz 3 merytoryczne prezentacje. Poruszymy takie tematy jak komunikacja wewnętrzna, procesy szkoleniowe, współpraca pomiędzy pracownikami i onboarding. Nie zabraknie też wiedzy z zakresu projektowania i wdrażania skutecznych baz wiedzy, intranetów, czy systemów do zarządzania projektami.
Digital Workplace Meetup to przede wszystkim okazja do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Mamy nadzieję, że nieformalna atmosfera i ciekawe otoczenie pobudzą do zadawania pytań, dyskusji i wspólnego inspirowania się.