This event has already taken place. Check upcoming events
CRM w Sprzedaży
Event:
CRM w Sprzedaży
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
14.11.2018 (wednesday)
Time:
08:30
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Place:
Businessman Institute
Address:
ul. Trakt Lubelski 40a
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Agenda:
- 8.30 Rejestracja uczestników
- 8.50 Otwarcie i prowadzenie konferencji
Jacek Szafader, Dyrektor Zarządzający, Atteli
- 9.00 Wszczepienie nowoczesnych technologii w procesory CRMowe twojej firmy
Karol Winnicki i Jakub Jabłonowski, Atteli
- 9.30 CRM jako element strategii BPM
Studia przypadku z projektów wdrożeniowych DYSANT CRM
Wojciech Kroczak, Chief Customer Officer, DYSANT
- 10.00 Wystąpienie Partnera Merytorycznego konferencji
- 10.30 Narzędzie SignHero do autoryzowania i archiwizowania dokumentów.” www.signhero.io zintegrowane w CRM
Tomasz Sekutowicz, Country Manager Poland, Avaintec
- 11.00 Przerwa na kawę
- 11.30 Aplikacja bs4 mobile – pierwszy CRM, który jest przyjemnością, a nie tylko obowiązkiem
Michał Lipiecki, Prezes Zarządu, bs4
- 12.00 Automatyzacja i obsługa procesów sprzedaży przy wykorzystaniu platformy Self Service
Michał Malinowski, JT Weston
- 12.30 Procedury zgłaszania naruszeń na podstawie RODO oraz ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Artur Piechocki, Radca Prawny, Kancelaria APLaw
- 13.30 Podsumowanie, zakończenie konferencji
Description:
CELE
- Prezentacja tendencji w kierunkach rozwoju CRM;
- Dostarczenie aktualnej wiedzy na temat technologii i aplikacji stosowanych w CRM;
- Przedstawienie kryteriów jak wybrać dostawców CRM;
- Prezentacja jak zbudować rzeszę lojalnych klientów przy obniżeniu kosztów ich obsługi;
- Przegląd oprogramowania do CRM;
- Omówienie problemów związanych z integracją CRM z systemów ERP, Call Center;
- Omówienie zasad wykorzystania funduszy UE na inwestycje w nowe technologie oraz rolę banków w procesie ich pozyskiwania.
ADRESACI
- Kadra podejmująca strategiczne decyzje – prezesi zarządów, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy marketingu i sprzedaży, IT;
- Specjaliści ds. sprzedaży, promocji;
- Opiekunowie kluczowych klientów;
- Kadra menedżerska odpowiedzialna za podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze Internet marketing, e-biznes;
- Analitycy biznesowi.
PLANOWANA TEMATYKA
- Podejście skoncentrowane na klienta – droga do sukcesu z inwestycji w CRM (A Customer Centric Approach).
- Tworzenie organizacji zorientowanej na klienta.
- Integracja procesów sprzedaży i marketingu nakierowanej na klienta.
- Jak zbudować na bazie CRM strategie zwiększające sprzedaż.
- Jak skutecznie zarządzać informacją o klientach jako najcenniejszego zasobu firmy.
- Strategie interaktywnego marketingu w Internecie (Internet Marketing Strategies).
- Jak tworzyć wartość przy stosowaniu innowacyjnych strategii skoncentrowanych na klienta.
- Optymalizacja procesów marketingowych. Jak optymalizować procesy związane z marketingiem.
- CRM workflow (obieg dokumentów i procesów) – podstawa do korzyści z wdrażania CRM -oszczędność czasu personelu sprzedaży i lepsza informacja o klientach zwiększenie efektywności sprzedaży.
- Jak zbudować zintegrowaną strategię wykorzystująca zalety online i offline marketingu.
- Strategie skutecznego email marketingu.
- Jak zoptymalizować wydatki na marketing. Jak zbudować most między sprzedażą
- a marketingiem.
- Główne wyzwania i podstawowe problemy przy wdrażaniu CRM. Jak zrealizować udane wdrożenie.
- Dopasowanie funkcjonalności aplikacji CRM do bieżących i przyszłych potrzeb firmy.
- Najlepsze praktyki w B2B i B2C marketing.
- Jak po wdrożeniu CRM zastosować precision marketing (CRM analityczny, segmentacja, personalizacja, bazowane na regułach interakcje, analiza zyskowności klienta).
- Najlepsze praktyki w wykorzystaniu BI w celu rozszerzenia wykorzystania CRM.
- CRM analityczny – efekty w firmie z jego zastosowaniem.
- Przykłady sukcesów firm zorientowanych na klienta.
- Podsumowująca dyskusja panelowa.