This event has already taken place. Check upcoming events
Certyfikowany Social Media Manager
Event:
Certyfikowany Social Media Manager
Event type:
Conference
Category:
Topic:
Date:
08.12.2016 (thursday)
Time:
9:30
Price:
Paid
City:
Place:
Adgar Plaza
Address:
Postępu 17a
Log in, by zgłosić zmianę.
Speakers:
Description:
Co wyróżnia konferencję Social Media Manager?
– Pierwsza w pełni praktyczna i warsztatowa konferencja w całości poświęcona social mediom
Po raz pierwszy w Polsce – gotowe przepisy na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych od A do Z.
Dzięki udziałowi w warsztatach uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania i samodzielnie będziesz potrafił prowadzić zarówno bezpłatne, jak i płatne kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube.
Warsztaty „na żywo” na ekranie trenera. Prowadzący krok po kroku pokaże, w jaki sposób przygotować wzorcową kampanię reklamową, koncentrując się wyłącznie na takich rozwiązaniach, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej firmy.
Skrócony program konferencji:
Planowanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych krok po kroku
Jak odpowiednio dobrać kanały social media, aby skutecznie sprzedawały? Przygotowanie social media planu krok po kroku.
Bezpłatne akcje promocyjne w mediach społecznościowych – jak wykorzystać potencjał drzemiący w social mediach w budowaniu sprzedaży?
Jak łączyć działania w social media z tradycyjnymi kanałami takimi, jak email marketing czy newsletter, aby przełożyło się to na wymierne korzyści biznesowe
Na jakie elementy strategii zwrócić uwagę planując budżet social mediów – Jak sprytnie zaoszczędzić, ale nie stracić na skuteczności i dotarciu do klienta?
Monitoring social mediów – co monitorować, jak analizować i w jaki sposób wyciągać wnioski z dyskusji w sieci?
Jak mierzyć i rozliczać skuteczność kampanii reklamowych w mediach społecznościowych? Gotowe do zastosowania metody rozliczania kampanii i schematy podejmowania dalszych decyzji promocyjnych.
Warsztat „na żywo”
Jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku?
Na jaki typ reklamy powinieneś postawić w 2017 roku w zależności od profilu firmy, aby przyniosła wymierne efekty sprzedażowe?
Samodzielne planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku. Menadżer reklam od A do Z.
Jak szukać Twojej grupy docelowej na Facebooku? Przykłady na żywo dla branż uczestników konferencji!
Tylko u nas! Przykłady treści, które generują najwyższą konwersję na Facebooku. Sprytne wskazówki dla firm z sektora B2B i B2C do zastosowania „od zaraz”
Tworzenie wariantów reklam i testowanie – jak krok po kroku skonfigurować kampanię na Facebooku tak, aby uniknąć zjawiska „przepalania budżetów”?
W jaki sposób finalizować kampanię sprzedażową – na Facebooku czy na landing page?
Jak są zbudowane landing page’e, które dają wysoką konwersję akcji marketingowych kierowanych z Facebooka?
W jaki sposób minimalizować koszty kampanii na Facebooku? Który model wybrać (CPC, CPM, oCPM)?
W jaki sposób maksymalizować skuteczność reklamy na Facebooku?
Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub z małym budżetem?
W jaki sposób skłonić użytkownika do zakupu lub pożądanej akcji? Przykłady skutecznych leadów oraz atrakcyjnych zdjęć na podstawie analizy kampanii reklamowych marek w 2016 roku?
Jak poprawnie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklamy? Opcje podstawowe, średniozaawansowane i zaawansowane
Jak w 100% wykorzystać potencjał wyszukiwarki graph search w tworzeniu grup docelowych i precyzyjnie docierać w ofertą firmy?
Zaskakujące pomysły na kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem zintegrowanego systemu bazy mailowej, telefonicznej i Facebooka.
Jakie dane można uzyskać za pomocą Audience Insights? Jak efektywnie wykorzystać te dane w komunikacji sprzedażowej marki na Facebooku?
Jak konfigurować działania remarketingowe i tworzyć wysoko skuteczne reklamy personalizowane?
Tylko u nas!
Nowe możliwości promocji produktów i usług na Facebooku
Na czym polega "remarketing formularzowy" i jakie nowe opcje targetowania reklam umożliwia?
W jaki sposób trafić za pomocą Facebook LeadAds z reklamą do osób, które wyświetliły formularz, ale go nie wypełniły? Prowadzenie skutecznych kampanii leadowych po wprowadzonych przez Facebook zmianach
Jak wykorzystać funkcję streamingu Live do promocji produktów i usług na Facebooku? Co opłaca się publikować, aby zbudować relację z fanami?
Jak tworzyć ciekawsze, dłuższe i interaktywne reklamy przy użyciu nowego formatu na Facebooku – kanwy?
Nowość!
Samodzielne planowanie i prowadzenie kampanii na Instagramie
Sprzedaż bez sprzedawania? Jak krok po kroku zaplanować kampanię wizualną na Instagramie? Formułowanie celów i narzędzi, określanie grupy docelowej.
Jakie produkty/usługi w sektorze B2B oraz B2C sprzedają się „obrazem” i jakie warunki muszą zostać spełnione, aby Instagram stał się dla Ciebie kanałem sprzedaży.
W jaki sposób skutecznie budować zasięgi na Instagramie przy użyciu hashtagów i tagów? Jak w pełni wykorzystać potencjał Instagrama i przełożyć rosnące zasięgi na konkretne efekty sprzedażowe?
Tylko u nas! Zdjęcia, wideo, Instagram Stories – jakie treści i w jakich proporcjach publikować na Instagramie, aby dotrzeć do grupy potencjalnych klientów? Osobno dla B2B i B2C
Jak prawidłowo powiązać konto na Instagramie z kontem na Facebooku, aby osiągnąć efekt skali?
Top 8 narzędzi, aplikacji i serwisów do efektywnego zarządzania i optymalizowania kampanii na Instagramie.
Tylko u nas!
Snapchat bez tajemnic – jak go wykorzystać do promocji firmy?
Narzędzia reklamowe na Snapchacie – jak mądrze inwestować, aby Twoje działania przyniosły wymierne rezultaty?
WAŻNE! Targetowanie reklam – jakie istotne dla marketerów zmiany zapowiadają twórcy aplikacji na przełomie 2016/2017?
W jaki sposób budować społeczność oraz relację z użytkownikami? Jak wykorzystać do tego inne kanały social media?
Jak prowadzić komunikację zgodną z wizerunkiem marki, która nie zatrzyma się na 1-2 snapach. Przykłady efektywnego tworzenia angażujących treści na Snapchacie.
Jak wyznaczać cele i oceniać efektywność kampanii na Snapchacie? Jak przygotować się do mierzenia z pozoru niemierzalnych danych?
Instagram Stories vs Snapchat – który kanał i w jakiej sytuacji warto wybrać? Jak potencjał obu kanałów został wykorzystany przez światowe marki?
Na co zwracać uwagę przy współpracy z influencerami na Snapchacie? Jakimi metodami posługiwać się przy rozliczaniu kampanii z udziałem influencerów?
Czy wideo potrafi sprzedawać? Kampania wideo w social mediach krok po kroku
Jak krok po kroku zbudować efektywny biznesowo kanał na YouTube przy ograniczonym budżecie?
Skuteczna promocja na YouTube bez produkowania filmów – w jaki sposób bardzo niskim kosztem osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty?
Reklama na YouTube od A do Z – jak wybierać formaty i prowadzić skuteczną kampanię w zależności od targetu oraz oczekiwanych efektów?
Konwersje? Leady? Jak zmierzyć i optymalizować video pod kątem celów kampanii?
Nowość 2017! Dzielenie się wiadomościami, zdjęciami, linkami i ankietami – "Backstage" najbardziej rewolucyjną zmianą w 2017 roku w komunikacji społeczności YouTube.
Jak wykorzystać dane z Facebooka do planowania i optymalizowania kampanii video – przykłady dobrych praktyk
Jak łączyć video z innymi działaniami marketingowymi online, aby zmaksymalizować efekty i budować zaangażowanie użytkowników?
Jakie możliwości lokowania produktu daje vlogosfera? Jakich zasad należy bezwzględnie przestrzegać, by lokowanie produktu było wiarygodne?
Tylko u nas! Jakie zmiany w statystykach materiałów wideo wprowadził Facebook w ostatnim czasie? Jak wykorzystać odświeżone i ulepszone statystyki do podejmowania trafnych decyzji promocyjnych?