To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Wrocław Service Jam vol. 5
Wydarzenie:
Wrocław Service Jam vol. 5
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
09.03.2018 (piątek)
- 11.03.2018 (niedziela)
Godzina:
17:30
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Monterail
Adres:
ul. Oławska 27-29
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Opis:
Już po raz piąty we Wrocławiu organizowany jest Wrocław Service Jam, który jest częścią Global Service Jamu organizowanego na całym świecie. W piątek 9. marca w Berlinie, Nowym Jorku, Moskwie, Warszawie, we Wrocławiu i ponad 100 innych miastach, kilka tysięcy specjalistów z różnych branż rozpocznie 48 godzin intensywnej pracy, nauki i zabawy, której celem jest zaprojektowanie usługi rozwiązującej realny problem.
Czym jest service design czyli projektowanie usług? To część myślenia projektowego (design thinking) wykorzystująca interdyscyplinarne kompetencje uczestników i ukierunkowuje ich na tworzenie innowacyjnych rozwiązań. Celem service designu jest pozytywne doświadczenie użytkownika (customer experience) przez odpowiednio zaprojektowaną usługę, która zarazem staje się bardziej atrakcyjna dla klienta. Podczas Service Jam pracuje się metodologią współtworzenia (co-creation), z wykorzystaniem narzędzi Service Design jak np.: Customer Journey Map, Person, Blueprinting, Moments of Truth, oraz elementów dramy tj. Storytelling, Bodystorming, a także ich prezentacji w postaci szkiców, komiksu, animacji lub klipów filmowych.
Jeśli jesteś zainteresowany innowacyjnymi rozwiązaniami, lubisz współpracować w interdyscyplinarnym zespole, poznawać nowych ludzi i chcesz sprawdzić swoją wiedzę oraz umiejętności – Wroclaw Service Jam jest dla Ciebie!
Link do rejestracji już wkrótce.
Czym jest service design czyli projektowanie usług? To część myślenia projektowego (design thinking) wykorzystująca interdyscyplinarne kompetencje uczestników i ukierunkowuje ich na tworzenie innowacyjnych rozwiązań. Celem service designu jest pozytywne doświadczenie użytkownika (customer experience) przez odpowiednio zaprojektowaną usługę, która zarazem staje się bardziej atrakcyjna dla klienta. Podczas Service Jam pracuje się metodologią współtworzenia (co-creation), z wykorzystaniem narzędzi Service Design jak np.: Customer Journey Map, Person, Blueprinting, Moments of Truth, oraz elementów dramy tj. Storytelling, Bodystorming, a także ich prezentacji w postaci szkiców, komiksu, animacji lub klipów filmowych.
Jeśli jesteś zainteresowany innowacyjnymi rozwiązaniami, lubisz współpracować w interdyscyplinarnym zespole, poznawać nowych ludzi i chcesz sprawdzić swoją wiedzę oraz umiejętności – Wroclaw Service Jam jest dla Ciebie!
Link do rejestracji już wkrótce.
Uczestnicy (2):