Warsztaty CRASH Mondays
Stworzenie informacji prasowej wywołuje u Ciebie migrenę? Luzik! Dziennikarz, który ją czyta też właśnie łapie się za głowę
Widzisz - możesz odetchnąć. Szanse w tej walce są wyrównane.
Tu liczy się taktyka.
Jak stworzyć informację prasową, która nie wpadnie od razu do SPAM-u? Jak komunikować się z dziennikarzem, żeby na ekranie redaktorskiego smartfona nie wyświetlało się: "NIE ODBIERAĆ!!!", kiedy akurat chcesz z nim porozmawiać?
Przyjdź i poznaj tajniki dobrej informacji prasowej.
Praktyka czyni mistrza!
Ważne:
Będzie kreatywnie! Zabierz swój najbardziej magiczny długopis i odśwież myśli. Stawiamy na otwarty umysł. Jeżeli zapomnisz o długopisie - nie przejmuj się, dla każdego przygotujemy notatnik oraz coś do pisania.
Twój udział w warsztatach poświadczy certyfikat Crash Mondays, a wiarę w sens naszego przedsięwzięcia podsyci duże zainteresowanie. :)
Warsztaty są płatne (materiały, niespodzianki oraz wynagrodzenie dla prowadzącego :) ).
Warsztaty poprowadzi: Agnieszka Gałczyńska
Ze światem dziennikarskim związana od 8 lat. Zaczynała od nagrywania "setek" i pracy przed mikrofonem. Potem pojawiły się CMS-y portali tematycznych i informacyjnych, aż w końcu zapach prasy drukowanej zawirował jej światem. Jak u każdego redaktora przyszła też pora na copywriterski freelans, z którym w tym roku świętuje 5-lecie związku. Największą szkołę pióra dostała podczas dwuletniej przygody z Polska Press Grupą. Od 1,5 roku jest po drugiej stronie barykady. Co nie znaczy, że pisaniem się nie zajmuje, bo w agencji Cloud9 pisze dużo i na każdy temat, ale… komunikując polskie marki.