Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji

Wydarzenie:
reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
HR
Data:
23.01.2025 (czwartek) - 24.01.2025 (piątek)
Godzina:
17:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Strona www:
Agenda:

Program:

1. Komunikacja empatyczna: potrzeba rozwoju i strategie na jej realizację

  • Co znaczy dla nas rozwój i jak go realizujemy w życiu zawodowym i poza nim.
  • Przyjrzenie się własnej potrzebie rozwoju, pomysłom i strategiom jej realizacji.

2. Action Learning: Narzędzie do aktywnego działania i rozwoju

  • Czym jest Action Learning i dlaczego jest skuteczne?
  • Przykłady zastosowania Action Learningu w codziennej pracy HR, L&D oraz menadżerów.
  • Warsztat praktyczny: Rozwiązywanie realnych problemów biznesowych z użyciem metody Action Learning.

3. Integracja: Tworzenie planu rozwoju dla siebie

  • Tworzenie wstępnego spersonalizowanego indywidualnego planu rozwoju, który stanie się początkiem restartu rozwoju i działania.
  • Podsumowanie wykorzystania komunikacji empatycznej (w oparciu NVC) i Action Learning do wsparcia rozwoju pracowników i zespołów w codziennej pracy.


Opis:

"reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji" to praktyczne wydarzenie dla profesjonalistów HR, specjalistów Learning & Development i liderów, którzy chcą:

  • skuteczniej poznawać potrzeby rozwojowe swoich współpracowników
  • udoskonalać współpracę i wdrażanie działań w zespołach poprzez komunikację i właściwe pytania
  • zyskać wgląd we własne potrzeby rozwojowe (pracujemy na przykładach osób uczestniczących)

Uczestnicy przećwiczą umiejętności, które będą mogli zastosować w swojej pracy i dalej je rozwijać.




Więcej informacji: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/restartrozwoju1

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia

W bazie Crossweb nie ma nadchodzących wydarzeń dla tych parametrów.
Wiesz o jakimś wydarzeniu? Dodaj je proszę.