Produkt nad Wisłą Value Match Canvas
Jak często posługujemy się pojęciem wartości w codziennej pracy nad produktem? Budujemy wartość, dostarczamy wartość, przekuwamy w wartość… Konceptualizujemy produkt pokrywając Value Proposition Canvas karteczkami zapełnionymi naszą wiedzą o potrzebach użytkowników. Pojęcie wartości z tej perspektywy jawi się jako bardzo ważny punkt odniesienia w pracy nad produktem. Ale jak często zastanawiamy się nad tym, co rozumiemy przez wartość oraz czy najpopularniejsze narzędzia projektowe nawiązują do tego co rzeczywiście jest wartością dla ludzi?
Zapraszamy na warsztat prezentujący autorską kanwę poziomu dopasowania produktu - Value Match Canvas. Podczas spotkanie będziemy wspólnie testowali narzędzie na realnym przykładzie projektu rozwiązania cyfrowego. Wspólnie zastanowimy się jaki zakres powinna obejmować nasza wiedza o wartościach użytkowników, aby propozycja wartości produktu była dla nich odpowiednio dopasowana.
Agata Magdalena Nowak
Badaczka UX i projektantka usług związana z branżą IT od ponad 8 lat. Specjalizuje się w badaniach etnograficznych oraz podejściu projektowym Service Design i metodach Design Thinking. Z wykształcenia psycholog i magister sztuk wizualnych, obecnie prowadzi badania doktorskie w obszarze kulturoznawstwa. Wykładowca oraz ekspert obszarowy w ramach studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS „User Experience Design”. Jedna z głównych organizatorek konferencji WUD Silesia.
Katarzyna Drożdżal
Badaczka i projektantka UX. Jest psychologiem z ponad 10-letnim doświadczeniem. Od początku swojej kariery zajmuje się badaniami, w ostatnich latach skoncentrowana na obszarach UX i Service Design. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt projektów związanych z produktami i usługami cyfrowymi. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS „User Experience Design”. Jedna z głównych organizatorek konferencji WUD Silesia.