OMG! Kolejny produkt bez wartości i klientów...
Kiedy produkty upadają? Kiedy nie przynoszą wartości dla swoich klientów. Jak uniknąć budowania produktów, których nikt nie będzie potrzebował? Wykorzystując Product Discovery, czyli proces maksymalizacji szans i minimalizowania ryzyk z wykorzystaniem badań i eksperymentów. Opowiem o tym czym jest i jak wykorzystać Product Discovery w zwinnym świecie budowania produktów cyfrowych!
---
Adam Bartkiewicz - BIO
Pomaga wdrażać i skalować innowacje poprzez procesy Product Discovery oraz Growth Marketing. Przez ostatnie lata budował i wdrażał strategie Growth Marketingowe oraz rozwijał produkty w obszarach ochrony zdrowia oraz nieruchomości – m.in. jako Product Owner marki innowacyjnych suplementów diety w spółce należącej do USP Zdrowie czy jako Head of Growth marketplace-u zajmującego się mieszkaniami z rynku pierwotnego.
W każdym z projektów wdrażał i demokratyzował procesy badawcze wewnątrz organizacji, skupiając się na obszarze discovery oraz na szybkiej walidacji odpowiadając za wdrożenie oraz analizę eksperymentów w procesie Growth.