Mierz BA-ów ich miarą – o KPI-ach dla analityków
Mierz BAów ich miarą – o KPIach dla analityków
Link do wydarzenia: https://youtu.be/EgoTQFtWW2Y
W wielu projektach korzystamy z KPI-ów – Key Performance Indicators. Dla sklepu internetowego będą to wskaźniki takie jak ruch na stronie, czy średnia wartość zamówienia. Dla zespołu marketingowego mierzymy liczbę zapisów do newslettera. A dla zespołu Scrumowego często porównujemy „velocity”, czyli liczbę dostarczonych Story Pointsów per sprint.
Wszystkie te wskaźniki są łatwo policzalne i porównywalne. A jak możemy mierzyć i porównywać efektywność analityka? Czy jest to możliwe?
Oczywiście, że tak! Na tym BAM-ie poruszamy właśnie ten temat.
Będziemy rozmawiać o:
- wartościach KPI-ów dla analityków biznesowych
- przykładach dobrych i złych wskaźników
- korzyściach i ryzykach z zastosowania KPI-ów dla analityków
NASZ PRELEGENT:
Marcin Słomiany
Analityk Biznesowy / SoftServe
Z analizą związany od 7 lat. W swojej pracy odpowiedzialny za tworzenie nowych rozwiązań i optymalizowanie już istniejących. Za najważniejsze w swojej pracy uważa umiejętność rozmowy z ludźmi.
Prywatnie interesuje się sportem, polityką i zegarkami.
Serdecznie zapraszamy!