Metryki produktowe Evidence Based Management
Skąd wiesz, że zmierzasz we właściwym kierunku, jeśli nie potrafisz tego zmierzyć?
Zwinne wytwarzanie produktu daje nam ogromną elastyczność. Możemy zmieniać kierunek prac niemal tak często, jak chcemy. Jak w takim dynamicznym środowisku podejmować trafne decyzje? Oczywiście - empirycznie i opierając się na faktach.
Z pomocą przychodzą nam metryki, które pozwalają zmierzyć nie tylko wytwarzany produkt, ale też proces jego wytwarzania, a nawet rynek na który kierujemy produkt.
W trakcie spotkania opowiem Wam o metodzie Evidence Based Management, która ułatwi nam znajdowanie wartościowych metryk. Następnie w części warsztatowej zbudujemy strukturę metryk dla kilku przykładowych produktów. Jeśli chcesz, abyśmy abyśmy pracowali na Twoim rzeczywistym produkcie - będzie taka możliwość.
Prowadzący o sobie:
Pasjonat podejścia zwinnego i wzmacniania bezpośredniej komunikacji pomiędzy biznesem i IT. Specjalizuje się w technologiach webowych. Zrealizował wiele projektów, występując w roli architekta, analityka, kierownika projektu. Od kilku lat realizujący się przede wszystkim jako Product Owner w produktach digital zarówno B2B, jak i B2C.
Gorące podziękowania dla Sollers za goszczenie wydarzenia oraz przekąski, kawę i herbatę :)