Marketing Progress: klient w centrum uwagi
Klientocentryzm w praktyce! Tak w skrócie można opisać V edycję Marketing Progress, którą w tym roku poświęcono szeroko rozumianemu customer experience.
Sprawdź program ➡ http://bit.ly/program_konferencji_MP
Z jakich powodów warto wziąć udział w Marketing Progress? Oto kilka z nich:
- Dołączysz do ekskluzywnego grona specjalistów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego customer experience – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń, obsługą klienta itd.
- Wysłuchasz wartościowych prelekcji, przygotowanych zarówno przez niezależnych ekspertów, jak i specjalistów pracujących po stronie marek oraz najlepszych agencji zajmujących się profesjonalnie komunikacją. Otrzymujesz gwarancję merytorycznych wystąpień, dzięki którym poznasz trendy w obszarze customer experience oraz zobaczysz czym warto się zainteresować w kontekście działań z zakresu projektowania doświadczeń klientów.
- Równolegle do prowadzonych prelekcji odbywać się będą warsztaty. Staniesz więc przed szansą zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z obszarów: user experience, design thinkingu, online customer experience, content marketingu, client service czy social media.
- Weźmiesz udział w wydarzeniu, w którym nie doświadczysz prezentacji sponsorskich, nachalnych reklam, materiałów konferencyjnych pozbawionych wartości. Dbamy o Twoje zdrowie. Nie zamierzamy obciążać Twoich dłoni, bo będą Ci potrzebne do notowania.
- Zależy nam także na Twojej kondycji. Dwa dni konferencji umożliwiają rozłożenie przyswajanych informacji w odpowiednim czasie. Dzięki temu uczucie przytłoczenia nie będzie Ci towarzyszyć. Twój mózg odpocznie i wystarczy Ci sił na integracyjno-networkingowe afterparty, które planujemy obyć między pierwszym a drugim dniem konferencji. Wszystko po to, by powrót do pracy w tygodniu pokonferencyjnym przebiegł bez problemu.
- Szanujemy Twój czas. Wiemy jak posługiwać się zegarkiem. U nas nie doświadczysz opóźnień. Chcemy, abyś w 100% skupił się na wiedzy i inspiracjach płynących z merytorycznych wystąpień prelegentów, a nie zastanawiał się kiedy będzie przerwa zaplanowana na 40 minut temu. ;)
- Podczas Marketing Progress specjaliści znajdują się nie tylko wśród prelegentów i szkoleniowców prowadzących warsztaty. Wśród 300 uczestników z pewnością odnajdziesz osoby, z którymi wymienisz doświadczenia. Co więcej, przy tej ilości uczestników skorzystasz z okazji, by spokojnie porozmawiać z zaproszonymi przez nas specjalistami i uzyskać odpowiedzi na pytania, które Cię nurtują.
Na sali Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi:
- Jacek Kotarbiński,
- Marek Gonsior (Salony Agata),
- Julia Izmalkowa (Izmałkowa – agencja badawcza specjalizująca się w psychologii kłamstwa),
- Janina Bak (Janina Daily),
- Anna Gumkowska (Gazeta.pl),
- Sebastian Umiński (3M),
- Karolina Karolczak (Sodexo Polska),
- Michal Toczynski (Coca-Cola),
- Martin Solarski (limango Polska),
- Justyna Bakalarska (Marketer+),
- Konrad Olejarczyk (Credit Agricole Bank Polska),
- oraz wielu innych znakomitych specjalistów w swoich dziedzinach.
Pamiętaj, że doświadczenie klienta to dziś jeden z głównych obszarów konkurencyjności firm. Nie wiąże się z dobrą ceną, powszechną dostępnością produktów bądź usług, czy jedynie „byciem bliżej konsumenta” do czasu zamknięcia transakcji. Klientowi zależy na uczciwym i godnym traktowaniu. Charakter relacji z nim stanowi o wartości Twojego biznesu. Stąd podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości.
Zastanawiasz się nad udziałem? Na zachętę przeczytaj co mają do powiedzenia na temat Marketing Progress Paweł Tkaczyk:
„Marketing Progress to świetnie zorganizowana konferencja, którą zapamiętałem przede wszystkim z tego, że organizatorzy potrafią z jednej strony doskonale dobrać panelistów (eksperci branżowi mieszają się z osobistościami znanymi szerokiej publiczności), z drugiej zaangażować publiczność by ta się absolutnie nie nudziła. Jedna z lepszych konferencji, w jakich zdarzyło mi się uczestniczyć.”
czy Michał Sadowski:
“Jedno z najlepszych wydarzeń branży marketingowej w kraju. Szczególnie ze względu na obecność znakomitych gości i ich bardzo praktyczne prezentacje. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tyle notowałem na jakimkolwiek wydarzeniu.”
Mało? Sprawdź wszystkie rekomendacje, które znajdują się na stronie www.marketingprogress.pl :)
Opłata konferencyjna wynosi:
299 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 lipca
499 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 sierpnia
699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 30 września
899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 12 października
Zapraszamy do rejestracji.