Local - some 2023
Local-SoMe’23 będzie poświęcona analizie, sposobom przetwarzania i efektywnego wykorzystania danych sieciowych do zarządzania miastem, komunikacji i dialogu z mieszkańcami oraz zarządzania marką osobistą w samorządowych mediach społecznościowych. Podczas Kongresu zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media.
Co oferuje Local-Some’23
Local-SoMe’23 to wyjątkowe wydarzenie na skalę europejską, oferuje platformę do wymiany myśli, dyskusji i współtworzenia przyszłości komunikacji samorządowej.
Local-SoMe’23 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją, polityką samorządową i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu.
Dla kogo jest Local-SoMe’23?
- Decydenci w samorządach - Prezydenci, burmistrzowie i radni pragnący zrozumieć i wykorzystać moc mediów społecznościowych w komunikacji z mieszkańcami.
- Specjaliści od mediów społecznościowych - Zespoły odpowiedzialne za komunikację samorządową w mediach społecznościowych, szukające nowych strategii i narzędzi do lepszego angażowania społeczności lokalnych.
- Eksperci ds. technologii cyfrowych - Decydenci i profesjonaliści z działów IT w samorządach, którzy chcą poznać najnowsze trendy i rozwiązania w technologii, a także jak bezpiecznie i skutecznie wdrożyć innowacje.
- Eksperci ds. technologii cyfrowych - Decydenci i profesjonaliści z działów IT w samorządach, którzy chcą poznać najnowsze trendy i rozwiązania w technologii, a także jak bezpiecznie i skutecznie wdrożyć innowacje.
- Rzecznicy prasowi samorządu - Reprezentanci stanowisk i polityk samorządowych w mediach społecznościowych, dążący do doskonalenia swoich umiejętności komunikacyjnych.
- Specjalistów ds. komunikacji społecznej - Zespoły odpowiedzialne za dialog z mieszkańcami i prowadzenie konsultacji dotyczących m.in. budżetów obywatelskich, które chcą skuteczniej komunikować się i angażować mieszkańców.
- Specjaliści od tematyki RODO - Zespoły prawne zainteresowane doskonaleniem swojej wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych w mediach społecznościowych i związanych z nimi kwestii prawnych.
- Agencje social media - Kluczowi podwykonawcy komunikacji samorządowej, pragnący poznać najnowsze strategie, narzędzia i praktyki w branży.