Lead Generation Case Studies - czyli skąd biorą się klienci?
TechMine Lead Generation Case Studies to otwarte wydarzenie podczas którego właściciele firm podzielą się swoimi doświadczeniami z pozyskiwania klientów. Przedstawione zostaną konkretne studia przypadków. Minimum teorii, maksimum praktyki. Dowiesz się jakie działania przekładają się na największe efekty. Jakich narzędzi i kanałów komunikacji używać. Jakie wyniki wygenerowały konkretne akcje i jak przełożyło się to na nowych klientów.
Udział bezpłatny, konieczna jest rejestracja na https://techmine.pl/lead-generation/
Zasady wydarzenia:
- 3 prelegentów - właściciele i jednocześnie prezesi firm
- 30 minut na jedno case study (w tym 10 minut na pytania z sali)
- 30 minut dyskusji panelowej ekspertów na zakończenie
- Prezentacje oparte o liczby i konkretne przykłady, poparte wynikami biznesowymi
Dlaczego warto wziąć udział?
- Konkretna wiedza i doświadczenia, które od razu możesz zastosować w swojej organizacji
- Poznasz narzędzia, taktyki i kanały dzięki którym i Ty możesz pozyskiwać więcej klientów
- Skondensowana formuła, krótki czas wystąpień, ukierunkowanie na efektywność w przekazie
Dla kogo?
Wydarzenie kierujemy do właścicieli małych i średnich firm, kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za strategię i taktyki pozyskiwania klientów.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, konieczna jest REJESTRACJA.
Liczba dostępnych miejsc jest ograniczona.