Kreacja reklamy na Facebooku
Interesująca koncepcja to pierwszy krok do stworzenia reklamy, która zadziała jak magnes na odbiorcę i pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Swoją wiedzą z zakresu tworzenia kampanii we wrocławskim Idea Hub po raz kolejny podzieli się Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista od komunikowania w internecie.
Uczestnicy spotkania zapoznają się z elementami niezbędnymi do stworzenia atrakcyjnej kreacji graficznej. Nauczą się łączyć formy takie jak tekst, obraz i video, aby w efekcie powstała reklama doskonała. Prowadzący szkolenie wyjaśni, co decyduje o wysokiej skuteczności kreacji i przedstawi sprawdzone metody budowania spójnych form przekazu. Omówi także czynniki, które wpływają na koszt realizacji działań reklamowych i podpowie jakie podjąć kroki, by ostateczna wersja reklamy w pełni odpowiadała naszym oczekiwaniom. Nie zabraknie również wskazówek dotyczących formułowania komunikatów tekstowych i narzędzi, po które warto sięgnąć podczas pracy nad projektem. Na zakończenie spotkania prowadzący przedstawi dobre i złe praktyki w realizacji kreacji reklamowych i udowodni, że nawet najlepszy koncept czasem wymaga odświeżenia.
Prowadzący warsztaty, Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikacji w internecie. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.