Kongres For Social Media 2021
Wśród tematów kongresu 2021:
✔ Pinterest i Twitter - wszyscy się boimy, niepotrzebnie! Jak prowadzić tam skuteczne biznesowe kampanie.
✔ Jak obliczyć ROI z działań social media.
✔ Rokujące trendy w social media - na co warto zwrócić uwagę.
✔ You Tube - jak wzorowo technicznie przygotować swoje konto.
✔ Jakie działania na koncie firmowym na Linkedin dziś najlepiej procentują.
✔ Grupy na facebooku - jak je ciekawie i skutecznie aktywizować.
✔ Podcasty - jak wykorzystać je w strategii działań marki.
✔ Całoroczna strategia działań na YT - o czym należy pamiętać przy rozwoju kanału.
✔ Zaangażowana społeczność na facebooku - taktyczne działania.
✔ Targetowanie reklam na FB - moje pomysły.
✔ Przemyślana strategia content jako gwarant skutecznej komunikacji.
✔ Instagram - 7 wskazówek dla konta firmowego.
✔ Video marketing - dystrybucja i dotarcie.
✔ Ciekawe kampanie w sm, na które warto zwrócić uwagę - case study.
✔ Facebook Audience Insights - z czego polecam korzystać, rady praktyka.
Decydując się na zakup biletu otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji GRATIS!!
Możesz zacząć oglądać materiały z poprzedniej edycji, jeszcze przed Kongresem!
Video składa się z tematów:
>> User-generated content (UGC) - jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji. Łukasz Głombicki
>> Facebook ads - misja optymalizacja. Jakub Bąkała
>> Wideo marketing - praktyczne porady. Piotr Król
>> Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości. Anna Ledwoń-Blacha
>> AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście! Agata Patoła.
>> Analiza danych w Social Media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski. Albert Radomski
>> Poskromić algorytm Linkedin w 2020 roku. Rafał Szymański
>> Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak
>> Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy. Magdalena Górnicka-Partyka
>> Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie. Łukasz Głombicki
2 DNIOWY KONGRES O SOCIAL MEDIA!
27 i 28 maja odbędzie się Kongres for social media zrzeszający specjalistów zajmujących się na co dzień prowadzeniem mediów społecznościowych.
Czy jest Kongres for Social Media?
To wydarzenie, które cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem i jest bardzo wysoko oceniane przez uczestników poprzednich edycji.
Misją kongresu jest szerzenia wiedzy z obszaru marketingu w najpopularniejszych kanałach internetowych. Podczas wydarzenia wystąpią cenieni specjaliści mających na swoim koncie wiele sukcesów i bardzo chętnie podzielą się z Tobą swoją wiedzą!
Cena biletu zawiera:
▪ Udział w kongresie For Social Media online w dniach 27-28.05.2021.
▪ Dostęp do nagrań video z Kongresu z 27-28.05.2021 przez 30 dni.
▪ Dostęp do pełnych nagrań z poprzedniej edycji Kongresu FORSM z dnia 22.01.2020.
▪ Materiały elektroniczne – prezentacje.
▪ Certyfikat uczestnictwa - elektroniczny.
Dołącz do innych ludzi z Twojej branży na Kongres for Social Media.
Wyprzedź swoimi działaniami konkurencję i działaj jak najlepsi!