Konferencja UX w biznesie
OTWARCIE KONFERENCJI: JAK UX PRZEKŁADA SIĘ NA KORZYŚCI BIZNESOWE FIRMY
- UX w liczbach – jak zarządzać pracą UX Designerów i badaczy, żeby przekuć ich pracę na projekty biznesowe warte kilkadziesiąt milionów złotych?
- „UX Research jest stratą czasu i pieniędzy” – case study pokazujące, że wciąż należy edukować zarząd firmy i szefów zespołów, którzy zlecają nam projektowanie produktów.
PANEL I ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ZA POMOCĄ UX DESIGN – STRATEGIA BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ ZA POMOCĄ NARZĘDZI UX
- Rok od startu aplikacji Żappka – w jaki sposób wykorzystać smartfon Klienta i skłonić go do większego zaangażowania budując świadomość marki?
- Komunikacja z Klientem: dlaczego Klienci nie czytają Twojego newslettera - etapy konstruowania skutecznego newslettera zgodnie z zasadami User Experience
- Banery, reklamy, pop-upy z punktu widzenia UX Designera – kiedy mniej znaczy więcej?
- Sklep internetowy, który generuje większy zysk - jak za pomocą UX podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego – case study
PANEL II HUMANIZACJA TECHNOLOGII – JAK STWORZYĆ DOŚWIADCZENIE, KTÓRE JEST INTUICYJNE I NIEZAWODNE TECHNOLOGICZNIE
- Jak przeprowadzić audyt UX narzędzi marketingowych – sprawdzone sposoby na zdiagnozowanie słabo zaprojektowanych elementów strony internetowej, które zniechęcają użytkowników.
- Drzewo kategorii - jak poprawnie zaprojektować drzewo kategorii, by przyspieszyć dotarcie do poszukiwanych treści lub produktów?
- Bankowość mobilna - historia sukcesu, którego efektem jest 80% użytkowników z chęcią korzystających z aplikacji w swoim telefonie.
PANEL SPECJALNY
UX WOBEC INSPIRACJI PRZYSZŁOŚCI
- Design gry komputerowej – jak wygląda projektowanie doświadczeń graczy
- UX of Artificial Intelligence (AI) – podejście do projektowania i badania interfejsów wspomaganych sztuczną inteligencją: jak je badać i testować
- Inteligentny asystent głosowy – największe wyzwania w projektowaniu systemów głosowych i dlaczego Klienci nie lubią tych systemów?
PANEL IV UX DESIGN Z PERSPEKTYWY GRAFIKA: Wytyczne UX dotyczące filmów i zdjęć – jak filmować i fotografować treści Online pod kątem użyteczności
- Drobne detale, które zakłócają postrzeganie – jak mądrze zarządzać uwagą odbiorców?
- Dlaczego grafika i video nie powinny pełnić funkcji tylko dekoracyjnych – przykłady dobrze zaprojektowanych materiałów.
- Spójność przekazu graficznego – co możemy zyskać przestrzegając kilku zasad?
- Dlaczego kilka krótkich filmów będzie lepszych niż jeden długi – case study.
PANEL V CUSTOMER EXPERIENCE - WSPÓŁPRACA MARKETINGU I USABILITY JAKO KLUCZOWY ELEMENT ROZWOJU ORGANIZACJI ORAZ ZYSKU
- Angażowanie użytkowników w projektowanie - doświadczenia, emocje, przeżycia… czy Klient zawsze ma rację?
- Badania projekcyjne - jak w praktyce dowiedzieć się, co tak naprawdę myśli konsument, a o czym najczęściej wstydzi się nam powiedzieć?
- Co-creation (współtworzenie) – kiedy i jak włączyć do badań klientów, kontrahentów, finalnych odbiorców nowych produktów i usług oraz jak wykorzystać ich doświadczenie i pomysły?
- Projektant, który daje upust swojej wyobraźni - jak w świecie coraz bardziej złożonych systemów cyfrowych podjąć decyzję o odbiorcy naszego projektu - kiedy przeniesienie ciężaru rozważań w projekcie na użytkowników końcowych może zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu?
22.09 / 10.00 – 15.00
WARSZTAT PRAKTYCZNY Z UX RESEARCHEREM Z ALLEGRO
Przeanalizujesz krok po kroku, jak za pomocą narzędzi UX wzmocnić i wynieść kanały sprzedaży online na wyższy poziom oraz jak zoptymalizować swoje usługi.
Temat główny: Testowanie prototypu e-sklepu z wykorzystaniem narzędzi UX
- Krok 1: moderator testuje przykładową stronę www sklepu pod względem funkcjonalności, designu, przejrzystości i intuicyjności oraz szaty graficznej projektu,
- Krok 2: samodzielne testowanie i optymalizacja strony www,
- Krok 3: Prezentacja wyników pracy przed grupą,
- Krok 4: Feedback moderatora i omówienie błędów oraz prawidłowych rozwiązań.
UX w projektowaniu narzędzi marketingowych
jak zwiększyć sprzedaż za pomocą optymalizacji UX
---
3 punkty widzenia
UX designer – marketing – zarząd – jako pierwsi zdecydowaliśmy się stworzyć konferencję, która w 100% koncentruje się na wzajemnej relacji UX Designer, marketingowiec, dyrektor, dając wyraźne wskazówki i wytyczne, jak prowadzić swoją organizację i usprawnić współpracę, by zwiększyć sprzedaż.
10 konkretnych case studies
Czołowe firmy z polskiego rynku, m. in. Żabka, OLX, mBank, wybiorą najciekawsze realizacje ze swojego portfolio i omówią na realnych przykładach, jak konkretny projekt przełożył się na cele biznesowe firmy.
100% innowacji
Śmiało patrzymy w przyszłość i nie boimy się wyzwań – podczas konferencji będziemy dyskutować o tym, w którym kierunku podążają najnowsze trendy w zakresie projektowania i marketingu oraz jak wpłynie to na świat biznesu.
---
Wśród tematów:
UX w służbie marketingu
przeanalizujemy, jak za pomocą narzędzi marketingowych wzmocnić i wynieść swoje obecne kanały sprzedaży na wyższy poziom
Współpraca na linii UX designer – marketing – zarząd
zderzymy różne perspektywy i wyciągniemy wnioski na podstawie case studies takich firm, jak Żabka czy mBank, jak usprawnić i zoptymalizować współpracę między działami
Humanizacja technologii
przeanalizujemy, jak stworzyć doświadczenia, które są intuicyjne i niezawodne technologicznie, wskażemy trendy i inspiracje pod kątem UX
Case study z warsztatu pracy UX Designera
przyjrzymy się rzeczywistym projektom zrealizowanym przez czołowe firmy z branży retail
Kompetencje przyszłości a UX
podpatrzymy, jak organizacje realizują projekty z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i jak prowadzą badania użyteczności w takich systemach
---
Biorąc udział w konferencji zyskasz:
- Możliwość skorzystania z rozbudowania własnej sieci kontaktów – w trakcie konferencji będziesz mógł nawiązać kontakt z czołowymi przedstawicielami branży UX i porozmawiać z prelegentami, praktykami i ekspertami ze świata biznesu i UX.
- Prestiżowy certyfikat – każdy uczestnik konferencji otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.
- Prezentacje prelegentów – z wytycznymi na temat poruszanych podczas konferencji zagadnień .