Konferencja UX w biznesie 2019
Konferencja UX w biznesie: od redukcji błędów projektowych po aplikacje budujące lojalność Klientów!
Po sukcesie I edycji wydarzenia zapraszamy na II Ogólnopolską Konferencję UX w biznesie, która odbędzie się już 26 września w Warszawie!
Na wydarzeniu dowiesz się wszystkiego na temat wykorzystywania technologii mobilnych w biznesie oraz zdobędziesz inspiracje do samodzielnego poszukiwania użytecznych rozwiązań. Ponadto poznasz najnowsze trendy w projektowaniu UX.
To również doskonała okazja, aby poznać UX Designerów pracujących w największych firmach.
A więc przejdźmy do konkretów!
Każdy uczestnik otrzyma:
- imienny, prestiżowy certyfikat potiwerdzający udział w wydarzeniu
- specjalne wydanie materiałów pokonferencyjnych
- możliwość indywidualnych konsultacji w Strefie Eksperta
Podczas Konferencji UX w biznesie czeka Cię V paneli tematycznych:
PANEL 1
- BADANIA: Projektowanie dla seniorów i pokolenia Z – VUI Voice User Interface- głosowe interfejsy użytkownika
- PROJEKTOWANIE: Gest ma znaczenie, czyli jak projektować, by użytkownik intuicyjnie poruszał się po aplikacji
- TESTOWANIE: Jak w szybki i prosty sposób poprawić UX Twojej aplikacji mobilnej?
PANEL 2
- Mobile first design - kiedy warto najpierw zaprojektować wersję mobilną, a dopiero później dopasować produkt do większego ekranu
- Mobilny świat sklepu spożywczego – aplikacje budujące lojalność Klientów
- Zaufać aplikacji – rzeczywistość, w której 7,8 mln użytkowników korzysta z bankowych aplikacji mobilnych
PANEL 3
Podczas pokazu dowiesz się:
- dlaczego kategoryzacja serwisu zgodnie z założeniami biznesowymi czy wzorowaniu się na stronie Amazona nie jest dobrą drogą,
- jak łatwo i precyzyjnie sprawdzić, gdzie użytkownicy szukają konkretnych produktów w serwisie, redukując tym samym ryzyko błędów projektowych,
- jak mądrze zebrać i wykorzystać feedback od użytkowników, by stworzyć serwis/ aplikację dostosowaną do potrzeb Klientów.
PANEL 4
- Współpraca UX Designera z software housem – wzajemne oczekiwania
- Budżet potrzebny do stworzenia zwinnej aplikacji mobilnej – przykłady niskokosztowych wdrożeń
PANEL 5
- Dlaczego nikt nie lubi kupować biletu PKP Online - formularze, które skutecznie zniechęcają.
Powyższe panele zostaną poprowadzone przez najlepszych ekspertów-praktyków!