Jak stworzyć zyskowny sklep internetowy
1. E-commerce dziś w Polsce i na świecie.
2. Jak wybrać oprogramowanie do e-commerce?
3. Jak promować sklep?
4. Jak zmniejszać koszty?
5. Jakie są kluczowe wskaźniki?
Temat spotkania: Rosnący trend e-commerce - czyli jak stworzyć zyskowny sklep internetowy?
Data: 18.12.2018 (wtorek)
Godzina: 18:00-20:00
Szkolenie bezpłatne
Wciąż mamy wolne miejsca! Zapisy mailowe: chorzowska@ihub.pl
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności pozwalające wykorzystać aktualny trend na sklepy internetowe w swoich firmach; dowiedzą się jak dobrze rozpocząć e-commerce w biznesie oraz jakie rozwiązania wybrać na wstępie.
Jak promować swój sklep internetowy? Jakie oprogramowania wybrać? Na co zwrócić uwagę? Jakie wskaźniki mierzyć? Jak zmniejszyć koszty e-commerce?
Na te i inne nurtujące pytania odpowie prowadzący warsztatów Marcin Rutkowski - na co dzień odpowiedzialny za marketing i komunikację w i-systems (spółka tworząca rozwiązania e-commerce, systematycznie pojawiająca się w Deloitte Technology Fast 50 CE i Deloitte Technology Fast 500 EMEA); porusza tematy związane z marketingiem, e-commerce i strategią komunikacyjną w IT, a także pomaga firmom technologicznym w zakresie łączenia procesów marketingu i sprzedaży.
Marcin Rutkowski - na co dzień odpowiedzialny za marketing i komunikację w i-systems (spółka tworząca rozwiązania e-commerce, systematycznie pojawiająca się w Deloitte Technology Fast 50 CE i Deloitte Technology Fast 500 EMEA). Porusza tematy związane z marketingiem, e-commerce i strategią komunikacyjną w IT. Pomaga firmom technologicznym w zakresie łączenia procesów marketingu i sprzedaży.