How2Product - Badania międzykulturowe, czyli jak badać ponad granicami
Sezon dotyczący researchu zakończymy bardzo wdzięcznym a zarazem gorącym tematem dotyczącym badań międzykulturowych. Naszymi gośćmi będą: Dominika Bęben (Hapag Lloyd AG, Alior Bank SA, SWPS) oraz Katarzyna Zerka (m.in. Ableton, Google, PAN). Coraz częściej przychodzi nam się zmierzać z budową produktów cyfrowych, które są dedykowane różnorodnym grupom odbiorców: z różnych krajów lub obszarów kulturowych. Jest to ogromne wyzwanie dla każdego, kto uczestniczy w takiej pracy z uwagi na różne aspekty ludzkie, logistyczne, prawne i wiele innych.Podczas tego spotkania porozmawiamy o tym, jak do takich badań się przygotować, z jakimi wyzwaniami przyjdzie się nam zmierzyć, na co zwrócić uwagę.
Dołącz do nas jeśli:
- planujesz/realizujesz/obserwujesz badania z osobami z innych kultur lub krajów,
- jesteś odpowiedzialna/y za produkt cyfrowy dedykowany osobom z różnych grup kulturowych,
- projektujesz, rozwijasz lub budujesz produkt kierowany do różnorodnych odbiorców
- chcesz poszerzyć swoją wiedzę z badań w różnych obszarach geograficznych świata.
Spotkanie będzie miało charakter wywiadu i będzie prowadzone w języku polskim. Link do YouTube podamy tuż przed rozpoczęciem.
- -
Aby być na bieżąco, śledź nas na:
Facebook: https://www.facebook.com/how2productPL
LinkedIn: http://linkedin.com/company/how2product
Youtube: https://www.youtube.com/c/How2Product
Spotify: https://bit.ly/how2productpodcast
WWW: https://how2product.com/
O cyklu wydarzeń How2Product
Rozmawiamy z praktykami o tym jak tworzyć, budować, rozwijać i wycofywać produkty cyfrowe. Jakie są dobre praktyki, czego nie warto robić, w jaki sposób praktyka różni się od teorii, jakich pomyłek unikać. Podczas najbliższych spotkań będziemy rozmawiać z ekspertami o badaniach i szeroko pojętym researchu w produktach cyfrowych. Wspólnie dotkniemy wielu zagadnień związanych z organizacją, realizacją badań. Ich interpretacją oraz dystrybucją wyników w zespołach i organizacji.