Game Design Level 3
Masz pomysł na nową grę lub zacząłeś już nad nią pracować? Po drodze do sukcesu może pojawić się wiele problemów, z którymi trzeba się uporać. Nie zabraknie również nowych pomysłów, które warto wykorzystać. Właśnie do tego przygotujemy się na kolejnym spotkaniu sekcji GameDev poprzez przeprowadzenie symulacji planowania i pracy nad projektem.
Przed wyruszeniem na zajęcia należy zebrać drużynę (2-3 osoby). Wasza grupa przed spotkaniem powinna uzgodnić jeden pomysł i być w stanie opisać go w kilku zdaniach. Nie musi być sprecyzowany - wystarczy tyle, ile obgadacie w dwie przerwy obiadowe. Nie musicie się trzymać granic Waszych umiejętności, a nawet zachęcamy Was do celowania w gwiazdy
Ale jak to będzie wyglądać?
0. Każda grupa przedstawi swój pomysł możliwie zwięźle.
1. Wyznaczamy cele na następny miesiąc, określamy największe ryzyka, planujemy jak im zapobiec.
2. Przenosimy się w czasie miesiąc do przodu.
3. Pojawiły się problemy i pomysły, które omawiamy wspólnie.
4. Ponownie zaczynamy od kroku 1. i nasz projekt powoli nabiera kształtu.
Zasymulujemy kilka miesięcy, a po wszystkim omówimy kilka kwestii związanych z pracą zespołową.
Zapraszamy wszystkich pracujących nad nową grą lub mających pomysł gotowy do wprowadzenia w życie.
Uczestnicy bez gotowego pomysłu na grę również nie będą się nudzić, ale mocno zachęcamy do zebrania drużyny, nawet zaraz przed zajęciami
Nie będą potrzebne laptopy.
Spotkanie poprowadzi ponownie Jacek Gulij - lider sekcji #GameDev i miłośnik tworzenia gier.
Widzimy się w czwartek 12.04.2018 o godz. 18:45 w sali nr 13 Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej.