Efektywna komunikacja wewnętrzna
Program
Moduł I Definicja, rola i zadania komunikacji wewnętrznej
Moduł II Projektowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej
Moduł III Spójna komunikacja w firmie
Moduł IV Angażująca komunikacja liderska
Moduł V Content, czyli angażujące treści w komunikacji wewnętrznej
Uczestnicy tego 2-dniowego warsztatu wzmocnią swoje kompetencje w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacji, określania grup odbiorców oraz dopasowywania komunikacji do potrzeb organizacji i oczekiwań pracowników.
Dzięki praktycznym warsztatom będą także potrafili przygotować skuteczne komunikaty wewnętrzne oraz poznają zasady tworzenia komunikacji w organizacji w procesie zmian.
Warsztat będzie również okazją do poznania najnowszych narzędzi wspierających badanie i audyty działań komunikacyjnych, dzięki którym uczestnicy będą potrafili optymalizować zaplanowane działania.
Dla kogo?
Dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
Dla osób wspierających kadrę menadżerską w komunikacji z zespołami
Dla członków zespołów redakcyjnych
Wiedza i umiejętności po szkoleniu:
Rola i zadania komunikacji wewnętrznej w organizacji
Umiejętność budowania strategii komunikacji uwzględniającej potrzeby i oczekiwania wszystkich grup odbiorców
Znajomość kanałów i narzędzi komunikacji oraz zasad optymalnego ich wykorzystania
Redagowanie skutecznych komunikatów wewnętrznych, skryptów do video blogów, etc.
Kompetencje w obszarze wspierania kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami
Określania skuteczności działań i ich optymalizacja