EBMASTERS Poznań #13
JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:
18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Beata Kubicka, HR Menedżerka
#ebnews
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Paulina Mazur, paulinamazur.com
"Employer branding nie tylko dla młodych - od czego zacząć przyciąganie talentów urodzonych wcześniej?"
Wybieranie młodości w marketingu, jak również marketingu pracodawcy to krótkowzroczne rozwiązanie. Efektywniejsze są zespoły zróżnicowane, gdzie różnorodność (również wiekowa) jest postrzegana jako siła, a nie słabość. Takie zespoły mają większa moc przyciągania. To takie zespoły prowadzą firmy do sukcesów. Ale czy znajdziemy zróżnicowanie pokoleniowe w employer brandingu? Czy jest miejsce w marketingu pracodawcy na pokazanie pracowników z wcześniejszych pokoleń? Od czego zacząć komunikację marki pracodawcy, aby docierać i zjednywać kandydatów w różnym wieku? Zapraszam na rozmowę o pokoleniowym DEI w employer brandingu.
(25 min + dyskusja)
3. Aleksandra Kacprzyk, specjalistka ds. employer brandingu i komunikacji, DSV International Shared Services
"Program Stażowy dla osób w każdym wieku"
Opowiem o pilotażowym programie stażowym dla osób w każdym wieku, który oparty jest na naszej wewnętrznej polityce dotyczącej. różnorodności i inkluzywności. I o ile nasze drzwi niezmiennie są otwarte dla wszystkich, to zależało nam na tym, aby aktywnie zachęcić do dołączenia do naszej organizacji tych, dla których rynek pracy jest szczególnie nieprzychylny.
(25 min + dyskusja)
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.
Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 11 grudnia 2024 r. o 18:00 w Alibi Club podczas EBMASTERS Poznań #13
Temat przewodni wydarzenia: Employer branding między pokoleniami