EBmasters Łódź #6
Jaki JEST PLAN POPOŁUDNIA:
17:30 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca
17:45 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Sonia Bilska
#ebnews
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Aleksandra Borkowska
"Kulisy programu ambasadorskiego"
Co i jak zrobić, by pracownicy z zaangażowaniem promowali swojego pracodawcę? Czy Employee Advocacy to tylko posty na LinkedIn? A może to najlepszy pomysł, by odczarować słaby PR marki? Podczas prezentacji poznasz odpowiedzi na te i inne pytania, a także dowiesz się, jakie zadania stoją przed liderem takiego projektu.
(25 min + dyskusja)
3. Gabriela Grzeszcz-Chochowska, Internal Communication & Employer Branding Specialist, All for One Poland
"Program employee advocacy - od koncepcji do mierzalnych efektów. Case study The One Squad w All for One Poland"
Dowiedz się, jak stworzyć społeczność ambasadorów, która realnie wspiera wizerunek pracodawcy i procesy rekrutacyjne. Przejdziemy przez każdy etap: od planowania i zaproszenia uczestników, przez onboarding i utrzymanie zaangażowania, aż po wybór narzędzi i sposoby mierzenia skuteczności.
(25 min + dyskusja)
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.
Kilka słów o prelegentach:
Sonia Bilska
HR-owa kosmonautka, która od lat eksploruje świat HR w międzynarodowych organizacjach. Jako zaprawiony HR Business Partner, z wyprawami przez firmy produkcyjne, IT i SSC/GBS ma nie tylko doświadczenie w tradycyjnym HR, ale przede wszystkim świeże spojrzenie na przyszłość tej branży.
Założycielka People Galaxy - newslettera HR-owego, który w kosmicznej scenerii dostarcza konkretnych rozwiązań dla wyzwań współczesnego HR-u. Jej misją jest przekładanie najnowszych trendów na praktyczne narzędzia, które realnie działają w codziennej pracy HR Business Partnera.
Aktywnie dzieli się wiedzą na LinkedIn, budując społeczność HR-owców głodnych świeżego spojrzenia na branżę. Jej filozofia to połączenie najnowszych trendów z praktycznym podejściem, bo jak sama mówi - w HR najważniejsze jest, żeby teoria działała w praktyce z ludźmi.
Prywatnie - wieczna obserwatorka trendów i fanka podejścia opartego na danych, która wierzy, że przyszłość HR leży w umiejętnym łączeniu technologii z ludzkim pierwiastkiem.
Aleksandra Borkowska
Jest głową w HR, a sercem w marketingu. Działa tak, by Employer Branding nie był tylko pomysłem zza biurka, ale praktyczną odpowiedzią na potrzeby organizacji.
W pracy stawia na rozwój pracowników, np. poprzez programy Employee Advocacy i budowanie marki osobistej. Dba o każdy szczegół, by odważnie kreować spójny i wiarygodny wizerunek pracodawcy. Doświadczenie zdobyła w działach HR firm takich jak GLS Poland czy Rossmann, a także z ramienia agencji wizerunkowej przy projektach dla LPP i Bridgestone. Program ambasadorski #GLSprzykawie, stworzony i wdrożony z Olą, wielokrotnie stanowił wzór do naśladowania i inspirację.
Gabriela Grzeszcz-Chochowska
Specjalistka ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingu w branży IT, z ponad 4-letnim doświadczeniem. Odpowiada za budowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej, tworzenie treści na stronę kariery i media społecznościowe, a także organizację eventów wspierających wizerunek pracodawcy. Jest ownerką programu employee advocacy The One Squad, który rozwija od dwóch lat. Zdobywała doświadczenie w międzynarodowych firmach IT, takich jak Capgemini oraz All for One. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą na LinkedInie, a także podczas konferencji, meetupów i w publikowanych artykułach.
Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 11 lutego 2025r. o 17:30 w Niebostanie podczas EBMASTERS Łódź #6
Temat przewodni wydarzenia: Employee Advocacy
ZAPISY: Spotkanie jest BEZPŁATNE, acz merytoryczne
Więcej informacji:
https://www.linkedin.com/events/ebmasters-d-67288451885160632320/