DIMAQ Day Wrocław 2024
08:30 - Rejestracja
09:00 - Powitanie
09:10 - 09:30 - Prezentacja partnera Konferencji – Uczelni: Kiedy w marketingu drzewa przysłaniają las - Magdalena Murzyn, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu
09:35 - 09:55 - Jak przez błędy IT wpadli najwięksi cyberprzestępcy? Chroń swój biznes! - Kamil Porembiński, CMO/COO, Qlos
10:00 - 10:20 - Potencjał srebrnej fali: emocje, stereotypy i fakty w komunikacji do odbiorców 50+ - dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu – kpiotrowska.pl
10:25 - 10:45 - Dlaczego patrzymy, ale nie widzimy – czyli, jak komunikować do generacji przyzwyczajonej do reklam? - Łukasz Matyński, Co-Owner & Head of Client Services, Dom mediowy Media Choice
10:50 - 11:10 - Przerwa kawowa
11:10 - 11:30 - Prezentacja partnera Konferencji - nazwisko do potwierdzenia
11:35 - 11:55 - Big data, AI i Wrocław: czy w świecie algorytmów potrzebujemy lokalnych insightów? - Julia Zdobylak, Senior SEM Specialist w Performics (Publicis Groupe)
12:00 - 12:20 - Inkluzywny content, czyli jak budować komunikację dla osób w spektrum autyzmu i osób neuroróżnorodnych? - Marysia Witosławska, Autistic self-advocate, Freelancer
12:25 - 13:00 - Poczęstunek
13:05 - 13:25 - MXO, czyli jak zoptymalizować doświadczenie z marketingu? - Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM
13:30 - 13:50 - Sprzedaż w Digitalu – co zrobić żeby osiągnąć sukces – case study na podstawie działań perfo w Orange Polska - Konrad Kowalik, Ekspert ds. Sprzedaży Internetowej, Orange
13:55 - 14:15 - Po co te dane, czyli wykorzystywanie różnych rodzajów danych w codziennej pracy agencji performancowej? - Maciej Fronczak, Programmatic Media Partner, RTB House
14:20 - 14:40 - Przerwa kawowa
14:40 - 15:00 - Skalowanie e-commerce w erze omnichannel: Integracja kampanii sprzedażowych w wielu kanałach - Jakub Kania, Digital Marketing Advisor w Agencji Eactive #wiemyjak
15:05 - 15:25 - Jak skutecznie promować aplikację mobilną? - Tomasz Starzyński, Managing Partner, Up&More
15:30 - 15:50 - Jak zmienić referencje klienta w przyciągający uwagę materiał wideo na przykładzie najnudniejszej branży świata? - Jędrzej Czajka, Marketing Team Leader, Bollhoff Technika Łączenia
15:55 - 16:15 - Prezentacja partnera Konferencji - nazwisko do potwierdzenia
16:15 - Zakończenie
IAB Polska ma zaszczyt zaprosić na kolejną edycję konferencji DIMAQ DAY, która odbędzie się jesienią tego roku w trzech polskich miastach. DIMAQ DAY to wyjątkowe wydarzenie skupiające pasjonatów i profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, którzy chcą dzielić się wiedzą, doświadczeniami i być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu.
DIMAQ DAY to nie tylko szansa na zdobycie cennych informacji i umiejętności, lecz także okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych i wzmocnienia swojego wizerunku jako eksperta w branży.
W trakcie wydarzenia zostaną zaprezentowane konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania z kilkunastu obszarów online marketingu, które rozwinął Twój biznes lub otworzą nowe możliwości zawodowe.
W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm, jak: Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych.
Program wydarzenia jest akredytowany i zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami, które kształtują przyszłość branży.