Digital Signage
Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym.
Połączenie IT z narzędziami promocji to coraz częściej stosowane metody kreowania wizerunku. Wiele firm i instytucji zastępuje dotychczas stosowane mechanizmy reklamowania swoich usług i produktów narzędziami digital signage, czyli elektronicznymi totemami, monitorami LCD, multimedialnymi ekranami itp.
Dlaczego ta interaktywna forma docierania z ciekawą treścią do spersonalizowanego odbiorcy staje się tak popularna?
Na to pytanie oraz wiele innych postarają się odpowiedzieć prelegenci – eksperci, którzy najlepiej znają specyfikę narzędzi digital. Sponsorami głównymi konferencji zostali Komputronik Biznes I Samsung Polska.
Wydarzenie skierowane jest w szczególności do:
- Dyrektorów, managerów i specjalistów ds. marketingu,
- Osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku,
- Firm i instytucji, dla których usprawnienie komunikacji z Klientem jest ważnym celem na najbliższy czas,
- Osób, które chciałyby zastąpić konieczność wydruku wszelkich informacji w formie papierowej atrakcyjnym komunikatem, również interaktywnym.
Digital Signage to innowacyjne spotkanie, w którym udział może wziąć każdy pasjonat marketingu cyfrowego oraz IT. Wystarczy zarejestrować się przez formularz rejestracji, który znajduje się na stronie internetowej wydarzenia: https://gigacon.org/event/digital_signage/
UWAGA!!!
Jedynym warunkiem wzięcia udziału w wydarzeniu jest dokonanie bezpłatnej rejestracji na stronie konferencji (link powyżej) - nie wystarczy zatem zapisanie się na Meetup'ie!