DevsMeat #3. Warsztaty z tworzenia gier przeglądarkowych czasu rzeczywistego
Czy milisekunda ma znaczenie? Jak wykorzystać Vue.js i WebSockety do walki z czasem? I jak CSSowe sztuczki mogą sprawić, że zapłoną ekrany?
Czas na drugą porcję warsztatów frontendowych. Szykujemy coś dla tych, którzy musieli obejść się smakiem podczas poprzedniej edycji. W jeden wieczór napiszemy grę przeglądarkową, która która sprawi, że będziecie mieć apetyt na więcej. Czekają na Was soczyste kawałki Socket.io, Vue.js, podane z CSSowymi animacjami i ES2015. Ślinka cieknie na samą myśl? I dobrze! Tego warto spróbować.
Wydarzenie jest BEZPŁATNE, jednak na warsztaty obowiązują zapisy na stronie devsmeat.pl. Na rejestrację macie czas do niedzieli, 8 października, do godziny 23:59. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierzemy 20 uczestników. Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia.
We wtorek 10 października wyślemy Wam e-maile z informacją, czy dostaliście się na warsztaty.