To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Customer Journey Map, czyli droga Klienta w Twoich rękach
Wydarzenie:
Customer Journey Map, czyli droga Klienta w Twoich rękach
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
11.10.2016 (wtorek)
- 11.10.2016 (wtorek)
Godzina:
17:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego wnętrza kawiarni Starbucks wyglądają właśnie tak, a nie inaczej? Czemu na koniec zakupów w IKEA można kupić lody? I czy każda opcja logowania na stronach musi znajdować się w prawym górnym rogu?
Kontakt z Twoim produktem zaczyna się na długo przed faktycznym otwarciem Twojej strony www lub aplikacji. Kiedy? Tego dowiesz się, projektując mapę ścieżki Klienta czyli customer journey map.
Dla kogo?
Dla każdego, którego produkt styka się z klientem, począwszy od startupowca czy marketingowca, aż po właściciela biznesu online czy programisty. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób Twoje produkty lub usługi odpowiadają potrzebom Twoich potencjalnych klientów, te warsztaty rozwieją Twoje wątpliwości.
Czego się dowiesz?
- Jak wykorzystać narzędzie, jakim jest customer journey map w budowaniu doświadczeń swoich Klientów?
- Jak zrozumieć postępowanie Twojego Klienta i projektować z myślą o jego realnych potrzebach?
- Jak znaleźć kluczowe momenty, w których Twój Klient rezygnuje z Twoich usług i w jaki sposób do tego nie dopuścić?
Uczestnicy (1):