CRASH Workshops: Google Analytics w e-commerce
7 sposobów na wykorzystanie Google Analytics w e-commerce – warsztat praktyczny
Prowadząca
- Monika Kołodziejczyk - Semahead
Kreatywny manager z pięcioletnim doświadczeniem w branży online, posiadający rozległą wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów marketingowych, tworzenia rozwiązań biznesowych, tworzenia raportów oraz analiz z różnych obszarów. Ekspert w dziedzinie koordynacji, pozyskiwania klientów/ negocjacji, tworzenia zespołu, analizy oraz relacji z mediami i marketingiem, które prowadzą do wzrostu działalności i maksymalizacji wyników. Przez 4 lata związana z GRUPĄ ONET, od 1,5 roku w szeregach Interii.
Obszary specjalizacji:
- Google Analytics i Google Tag Manager
- Analityka Biznesowa
- Zarządzanie projektami, budżetem i strategią w kontekście procesów biznesowych klientów
- Tworzenie raportów; analizy skuteczności, oglądalności i biznesu
- Budowanie zespołu, zarządzanie projektem według zwiniętych metodologii
SZCZEGÓŁY
Dla każdego przygotujemy notatnik oraz coś do pisania.
Koniecznie ZABIERZCIE ZE SOBĄ KOMPUTERY.
Twój udział w warsztatach poświadczy certyfikat Crash Mondays.