CRASH Mondays #12: E-commerce
CRASH Mondays 12: E-commerce. Jak wesprzeć sprzedaż dzięki marketingowi?
E-Commerce to aktualnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Wstępne podsumowania roku 2017 wskazują, że zeszłoroczne przychody ze sprzedaży internetowej w Polsce przekroczyły 40 mld złotych! Kolejne e-sklepy rosną jak grzyby po deszczu, a przedsiębiorcy prześcigają się w rozwiązaniach, które mają udoskonalić ten kanał sprzedaży. Jak odnaleźć się w tym gąszczu informacji, narzędzi i sposobów na zdobycie uwagi i lojalności klienta? Jak sprawić, aby konsument zauważył nasz sklep internetowy, zainteresował się nim, a następnie pokochał i wracał tak chętnie, jak do ulubionej cukierni? O marketingu dla e-commerce opowiedzą praktycy branży, którzy postarają się z całych sił przybliżyć Wam meandry skutecznej promocji e-sklepów.
PRELEGENCI:
- Mateusz Muryjas || Analityczny / eventpack
- Michał Blak || edrone
- Maciek Methoes || WAYNET
- Łukasz Kozłowski || Shoper