Case Studies AI: Reklama i Zarządzanie
Serdecznie zapraszamy na kolejny z meetup poświęcony sztucznej inteligencji.
Tym razem spojrzymy na AI od nieco innej strony- jak rozwiązania z AI wykorzystywane są w marketingu oraz jak zarządza się projektami AI. Zapraszamy zainteresowanych na wszystkich poziomach zaawansowania. Wstęp wolny.
Tematy:
- Case Studies projektów marketingowych z AI kształtujących trendy 2023/2024 - Krzysztof Wyrzykowski
- Zagłębimy się w dynamiczny świat reklamy, gdzie na przełomie 2022 i 2023 roku wszystkie największe brandy zdecydowały się wykorzystać dużą część swojego budżetu na eksperymentowanie ze sztuczną inteligencją. Porozmawiamy o Case Studies projektów, które zrealizowaliśmy dla klientów takich jak: Mountain Dew, Mirinda, Google, Vodafone, Lavazza i wielu innych wykorzystując głównie Generative AI, ML, NLP oraz Computer Vision.
- Zarządzanie projektami o szczególnie wysokiej niepewności: AI / Data Science - Daniel Rurarz
- Planowanie nowego sprintu/iteracji każdego poranka? Strategia zmieniająca się w sposób zasadniczy co tydzień? Brzmi jak najgorszy możliwy projekt programistyczny... albo... typowy projekt Data Science / AI prowadzony w naszej firmie świadczącej usługi AI.
Porozmawiamy o tym:
* jak klasyfikujemy poziomy niepewności
* jakie metody/praktyki stosujemy w najbardziej niepewnych projektach
* co nie sprawdziło się nigdy w podobnych okolicznościach
Poniżej przedstawiamy sylwetki naszych prelegentów:
Krzysztof Wyrzykowski
Od 13 lat związany z firmą Unit9 (aktualnie Tech Director) skupiającej się na interaktywnych reklamach. Jego background to głównie creative development bez względu na technologie (Web, Unity, Unreal Engine, Social Filters). Dzisiaj komercyjnie już tylko prowadzi zespoły i projekty, ale wciąż programuje do poduszki.
Prywatnie czynny fan tańca, perkusji i gitary elektrycznej.
Daniel Rurarz
Head of Delivery w firmie usługowej skupionej od powstania 6 lat temu na AI. Od dwudziestu lat w branży IT. Z początku jako inżynier, z czasem zaczął przewodzić projektom i zespołom. Sceptyk, maruda i entuzjasta, maniak upraszczania i kwestionowania rzeczy, które robimy "bo tak zawsze robiliśmy".