Business Mixer Jak angażować społeczność na Instagramie? Buduj markę świadomie
10.12.2024 Jak angażować społeczność na Instagramie? Buduj markę świadomie. Olimpia Jenczek
Osobowość, obrazek, wartość – to trzy ważne elementy stories i rolek. Jeśli chcemy, by ludzie chętnie je oglądali i angażowali się w nie, warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ich tworzenia począwszy od planowania, przez samą realizację, po regularne zamieszczanie. Wszystko po to, by cały czas podtrzymywać relacje z odbiorcami/odbiorczyniami.
Weź udział w spotkaniach, by nawiązać nowe kontakty i dowiedzieć się, jak skutecznie działać na rynku.
Kiedy i gdzie: Warszawa, CDT , g.18-20
10.12.2024 Jak angażować społeczność na Instagramie? Buduj markę świadomie. Olimpia Jenczek
Osobowość, obrazek, wartość – to trzy ważne elementy stories i rolek. Jeśli chcemy, by ludzie chętnie je oglądali i angażowali się w nie, warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ich tworzenia począwszy od planowania, przez samą realizację, po regularne zamieszczanie. Wszystko po to, by cały czas podtrzymywać relacje z odbiorcami/odbiorczyniami.
Korzyści:
- nawiązanie nowych kontaktów z doświadczonymi praktykami biznesu oraz innymi młodymi przedsiębiorcami
- inspiracje i merytoryczna wiedza dotycząca bieżących wyzwań
Dla kogo:
- Zapraszamy osoby w wieku do 35 lat, prowadzące własne firmy nie dłużej niż 5 lat, a także osoby, które mają pomysł na biznes i są gotowe z nim wystartować.
Udział w programie:
- Miejsce: Warszawa
- Czas trwania: 1,5–2 godziny
Aby aplikować :
- wypełnij formularz zgłoszeniowy do 15.10.2024 r. Nie czekaj, liczba miejsc ograniczona.
- do 31.10.2024 r. otrzymasz informację nt. zakwalifikowania do Business Mixerów.