BPM & RPA Trends - automatyzacja i robotyzacja procesów biznesowych 2024
9:25 - 9:30 - ITDB - Otwarcie konferencji
9:30 - 10:00 - WOJCIECH SZREMSKI
Dlaczego połowa wdrożeń programów automatyzacji nie wytrzymuje próby czasu?
Podczas prelekcji zastanowimy się, co wpływa na długoterminowe dostarczanie wartosci przez programy automatyzacji. Dodatkowo przedstawione zostanie studium przypadku pokazujące elementy modelu operacyjnego i governance’u wpływające na efektywność automatyzacji.
10:00 - 10:30 - CREATIO - Wystąpienie zarezerwowane
10:30 - 10:50 - ADAM LIBERADZKI
Efektywna Automatyzacja procesów - co warto uwzględnić w strategii IT
10:50 - 11:00 - PRZERWA
11:00 - 11:20 - ŁUKASZ TARTANUS
Architektura procesów – zbędna biurokracja, czy realna wartość dla organizacji?
11:20 - 11:50 - DAWID SZAŁAŃSKI
Wdrażanie generatywnej sztucznej inteligencji. Od czego warto zacząć i co można spotkać na swojej drodze?
Nie ma już chyba osoby, która nie słyszałaby o takich rozwiązaniach jak Chat GPT lub Bard. Możemy używać ich prywatnie oraz automatyzując procesy w organizacjach. Okazuje się jednak, że część techniczna to tylko jedna ze stron wdrożenia. Ważne, jak nie najważniejsze staje się zrozumienie, z czym mamy do czynienia i odpowiednie przygotowanie się po stronie biznesowej, zgodnie z zasadą „nie musisz wiedzieć jak dokładnie działa silnik, aby jeździć samochodem, ale podstawy warto znać” Podczas prelekcji podzielę się swoim doświadczeniem związanym z podobnymi narzędziami oraz wyzwaniami, które napotyka się podczas wdrożeń.
11:50 - 12:10 - DANUTA KAJRUNAJTYS
Które RPA najlepsze dla mojej firmy?
12:10 - 12:20 - PRZERWA
12:20 - 12:50 - JAROSŁAW ŻELIŃSKI
Automatyzacja wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji w firmie produkcyjnej - case study
- opis problemu
- analiza możliwości
- co i jak wdrożono?
- korzyści
12:50 - 13:20 - AGNIESZKA LEŚNIEWSKA
Rola zespołu projektowego w rozwoju automatyzacji procesów biznesowych
W prezentacji przedstawię Państwu zaangażowanie zespołu projektowego na poszczególnych etapach automatyzacji procesów biznesowych, począwszy od wdrożenia, a skończywszy na utrzymaniu i rozwoju narzędzia usprawniającego pracę. Wdrożenie automatyzacji procesów biznesowych wynika zazwyczaj z przyjętej strategii rozwoju organizacji. Dlatego sprawna organizacja pracy jest jednym z gwarantów osiągnięcia celów biznesowych.
13:20 - 13:50 - RAFAŁ GÓRSKI
Human in the loop – ludzie, boty i aplikacje. Jak tę współpracę ułożyć?
Co w praktyce oznacza nośny temat „human in the loop”
Jakie techniczne możliwości współpracy botów i ludzi funkcjonują na rynku
Jak biznesowo ułożyć taką współpracę oraz jak zdecydować, czy zamiast botów powinniśmy wdrożyć nowy system
Jak wprowadzić i zarządzić zmianą
13:50 - ITDB - Zakończenie Konferencji
Wyzwania Hiperautomatyzacji Przedsiebiorstw
Konferencja przedstawi aktualne trendy, innowacje oraz strategie w obszarze modelowania procesów biznesowych, a liderzy technologii poruszą aspekty merytoryczne oraz aplikacyjne, w zakresie tworzenia i rozwijania środowiska BPM w firmie. Wydajna oraz efektywna architektura środowiska BPM, staje się głównym elementem rozwoju gospodarczego oraz kluczowym czynnikiem osiągania znaczących korzyści na rynku, od którego niezmiennie zależy efektywność przedsiębiorstwa. Zachodzące wewnątrz firmy operacje oraz odpowiednio zarządzane procesy, przekładają się na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Znajomość tematyki BPM pozwoli w przyszłości podjąć właściwe decyzje i działania, usprawnić przepływ informacji czy też szybko zidentyfikować problemy zaistniałe w organizacji. Podczas spotkania porozmawiamy o tym w jaki sposób optymalizować procesy biznesowe i wymienimy doświadczenia w zakresie zwinnego zarządzania.
Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas konferencji:
• nowości oraz trendy w obszarze BPM – nurty i kierunki rozwoju,
• zarządzanie procesami,
• automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych,
• robotyzacja procesów biznesowych,
• audyt procesów,
• SOA / BPO / BAM w firmie
• projektowanie i modelowanie procesów biznesowych,
• analiza procesów
• worklflow
• notacje BPM,
• Case study, succsess stories – doświadczenia i dobre praktyki