Aula Polska Poznań #18
Ten sezon Auli Polskiej w Poznaniu dotyczy marketingu online. Tak jak każdy poważny marketer zaczyna pracę od analizy danych, tak i my rozpoczynamy cykl spotkań od tematów dotyczących analityki.
Na 18. Auli Polskiej w Poznaniu wystąpią:
- Anna Zalewska
Menadżer Marketingu Widoczni
,,Czy Google Analytics prawdę Ci powie? Jak nie interpretować danych w Google Analytics, aby nie wyciągać pochopnych wniosków."
- Tomasz Jamiński
Head of Consumer to User Data Team Europe Grupa OLX
,,Jak wydobyć więcej z danych - gdy metody ilościowe mówią co, ale nie mówią jak."
- Łukasz Chwiszczuk
Head of Digital Performance MediaGroup
,,Analiza kampanii Adwords - jak wiele danych możemy pozyskać? Jak na ich podstawie optymalizować kampanie?
Rezerwacja biletów już 28 listopada!
Wstęp, jak zawsze, jest bezpłatny.
Więcej o naszych Prelegentach:
- Anna Zalewska
Menadżer marketingu w agencji widoczni, współautorka blogawidoczni.com/blog, specjalistka i pasjonatka content marketingu, reklamy i analityki internetowej. Szkoli studentów i blogerów z marketingu internetowego.
- Tomasz Jamiński
Swoje doświadczenie w obszarach e-commerce, business intelligence oraz badań rynkowych zdobywał zarówno w domenie online, jak i FMCG. Posiada unikalne zrozumienie mechaniki i kultury obu tych światów. Energię czerpie z podejmowania ciekawych wyzwań biznesowych i przecierania nowych szlaków. Pasjonuje się budowaniem interdyscyplinarnych zespołów, zbudowanych z krytycznie myślących liderów. Skoncentrowany na rozwoju silnych stron każdego człowieka. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Prywatnie mąż i tata, dla którego dbanie o rodzinę i ciepło domowe jest najważniejsze. Fotograf z zamiłowania. Aktywny sportowo - trenuje aikido oraz taniec.
- Łukasz Chwiszczuk
Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. Obecnie Head of Digital Performance w MediaGroup. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.
Do zobaczenia!