Analityk Biznesowy - software house superhero
W programie:
Zarezerwuj miejsce bezpłatnie!
26 września, godz. 18.00
Biuro Brainhuba, ul. Górnych Wałów 26, Gliwice
Czy zgadzasz się z tym, że analityk biznesowy ma kluczowy wpływ na efektywność pracy developerów i specjalistów od QA?
Chcesz usłyszeć case study dotyczące współpracy ze scale-upem, w którym dość sporego zwrotu dokonaliśmy po zaledwie 2 tygodniach trwania projektu?
Czy wiesz dlaczego zrezygnowanie z roli analityka biznesowego w projekcie to (bardzo) zły pomysł?
Najbliższy DevDuck meetup zainteresuje nie tylko software developerów czy analityków biznesowych, ale w zasadzie każdego członka zespołu projektowego, niezależnie od roli.
Wieczór zakończymy luźną sesją Q&A z przekąskami, napojami i dużą dozą networkingu. Zarezerwuj miejsce i widzimy się na meetupie!
Prezentacje odbędą się w języku polskim.
O prelegentach:
Roch Mikołajczyk - Business Analyst w Brainhubie. Doświadczony produktowiec, skoncentrowany na budowaniu aplikacji dostarczających oczekiwane wyniki biznesowe. Burze mózgów, negocjacje, sesje discovery i projektowania - każde spotkanie i wymiana myśli dostarcza informacji do analiz, nowych pomysłów i finalnej decyzji. Ma praktykę w pracy tak w projektach greenfieldowych, jak i z ugruntowanymi systemami oprogramowania, w różnych branżach, w tym automatyki przemysłowej, cyberbezpieczeństwa i technologii medycznej. Jak sam mówi, w jego pracy nie ma czasu na nudę czy stagnację, i za to kocha to, co robi.
Agnieszka Grabałowska - UX/UI Designer w Brainhubie. Designerka, która z łatwością balansuje między wymaganiami biznesowymi, a potrzebami użytkowników i goniącymi deadline’ami. Swoją karierę w IT zaczęła od front endu, a przypadkowo odkryła miłość do designu. Dziś projektuje intuicyjne interfejsy, prowadzi warsztaty i jako mentorka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Grzegorz Lachowski - Head of Analysis w Brainhubie. Analityk biznesowy, Product Owner, w zamierzchłych czasach programista .Net. Od ponad 7 lat związany z Brainhubem, w branży IT od 14. Entuzjasta continuous product discovery, zwinnego wytwarzania oprogramowania i podejścia Lean. W pracy skupia się na potrzebach użytkowników końcowych aplikacji i dostarczaniu wartości biznesowej. Współpracował z klientami z 5 kontynentów.