To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
70. Czwartek Social Media w Warszawie
Wydarzenie:
70. Czwartek Social Media w Warszawie
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
09.03.2017 (czwartek)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Resort
Adres:
ul. Bielańska 1
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Kolejne spotkanie już w marcu! Tym razem w Resorcie!
Kto wystąpi?
Linkedin: www.linkedin.com/in/annamazgal
blog: annamazgal.blogspot.com
Tytuł wystąpienia: Czy internet zabije memy? Przyszłość kultury kreowanej przez użytkowników.
O czym będzie:
Temat wystąpienia: Jak odszukać adres dziewczyny, która do sieci wrzuciła zdjęcie biustu?
Nieco więcej o tym temacie: Social Media i marketing są bardzo mocno ze sobą związane. Czy wiesz jakie dane udostępniasz w sieciach społecznościowych i jak mogą one zostać wykorzystane przeciwko Tobie? Pokażę Wam jak ukraść samochód za pomocą zdjęcia z Instagrama oraz jak odszukać adres dziewczyny kiedy mamy zdjęcie tylko jej dekoltu.
kampaniach online. Tworzymy kreatywne, nieszablonowe kampanie, które angażują odbiorców i przekładają się na wizerunek marki. Prowadzimy kampanie dla takich marek jak: Bakal, De Agostini, Intenson, Morliny, Philips, Vistula.
Na co dzień jestem związany z nowymi mediami, influencerami oraz trendami w marketingu. We wszystkich kampaniach jakie realizujemy naszym podstawowym pytaniem jest: jak zaangażować odbiorcę? jak sprawić by to co tworzymy było chętnie udostępniane i publikowane przez innych?
Jestem wykładowcą w Akademii Społecznej, temat: projektowanie w marketingu. Ponadto występuję na konferencjach organizowanych przez: Polish Business Club, Jungle Web, Akademię Menedżera Sprzedaży. W przeszłości byłem członkiem międzynarodowego stowarzyszenia profesjonalnych mówców Toastmasters. Pisałem artykuły dla: Forbes, Inn Poland czy Marketing w Praktyce.
Temat: Tajemnica wirusowego contentu, czyli jak tworzyć angażujące treści.
Kto wystąpi?
- Anna Mazgal - zajmuje się zmianą jaką wprowadzają nowe technologie w praktykach użytkowników, oraz instytucji. Dyrektorka ds. strategii i rozwoju Centrum Cyfrowego, przewodnicząca COMMUNIA International Association for Public Domain. Była doradczynią Komisarz UE Neelie Kroes ds. agendy cyfrowej. W wolnych chwilach ćwiczy jogę i gra na perkusji.
Linkedin: www.linkedin.com/in/annamazgal
blog: annamazgal.blogspot.com
Tytuł wystąpienia: Czy internet zabije memy? Przyszłość kultury kreowanej przez użytkowników.
O czym będzie:
- Czym jest kulturalny mainstream?
- Jak internet zmienił twórczość?
- Jak tradycyjne systemy wytwarzania treści radzą sobie z internetem?
- Czy możliwe, że memy i mashupy staną się nielegalne? (uwaga, spoiler: tak i musimy coś z tym zrobić)
- Kamil Porembiński - architekt systemowy, właściciel thecamels.org
Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy http://thecamels.org/, zajmującej się projektowaniem systemów o wysokiej dostępności. Zajmuje się skalowaniem dużych aplikacji internetowych, wspieraniem startupów w kwestiach serwerowych. Po godzinach zajmuje się żeglowaniem po morzach, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl/
Temat wystąpienia: Jak odszukać adres dziewczyny, która do sieci wrzuciła zdjęcie biustu?
Nieco więcej o tym temacie: Social Media i marketing są bardzo mocno ze sobą związane. Czy wiesz jakie dane udostępniasz w sieciach społecznościowych i jak mogą one zostać wykorzystane przeciwko Tobie? Pokażę Wam jak ukraść samochód za pomocą zdjęcia z Instagrama oraz jak odszukać adres dziewczyny kiedy mamy zdjęcie tylko jej dekoltu.
- Michał Maciejewski - Strategy Director w Pitted Cherries
kampaniach online. Tworzymy kreatywne, nieszablonowe kampanie, które angażują odbiorców i przekładają się na wizerunek marki. Prowadzimy kampanie dla takich marek jak: Bakal, De Agostini, Intenson, Morliny, Philips, Vistula.
Na co dzień jestem związany z nowymi mediami, influencerami oraz trendami w marketingu. We wszystkich kampaniach jakie realizujemy naszym podstawowym pytaniem jest: jak zaangażować odbiorcę? jak sprawić by to co tworzymy było chętnie udostępniane i publikowane przez innych?
Jestem wykładowcą w Akademii Społecznej, temat: projektowanie w marketingu. Ponadto występuję na konferencjach organizowanych przez: Polish Business Club, Jungle Web, Akademię Menedżera Sprzedaży. W przeszłości byłem członkiem międzynarodowego stowarzyszenia profesjonalnych mówców Toastmasters. Pisałem artykuły dla: Forbes, Inn Poland czy Marketing w Praktyce.
Temat: Tajemnica wirusowego contentu, czyli jak tworzyć angażujące treści.
- żebro-lajki, rozdawnictwo i głupie konkursy,
- - Selena Gomez pijąca Coca Colę na Instagramie,
- - kakao DecoMorreno i bycie na czasie,
- - niestandardy i Fiat 126p.