45. Czwartek Social Media w Poznaniu
- 19:00 - 19:15 Przywitanie i rozpoczęcie spotkania
- 19:15 - 19:45 Networking po poznańsku
- 19:45 - 20:00 Krótka przerwa
- 20:00 - 20:30 Anna Kręglewska - Cosplay od kuchni - przepis na promocję nie z tej ziemi.
- 20:40 - 20:50 Krótka przerwa
- 20:50 - 21:20 Rafał Szenrok - Czy kreowanie marek staje się czymś na kształt świeckiej religii? Wybrane przykłady na podstawie książki Martina Lindstroma pt. "BRAND sense — marka pięciu zmysłów".
- 21:30 - 23:59 Zakończenie spotkania i After Party w Ułan Browar
Czwartkowicze! Zapraszamy na kolejne spotkanie! Spotykamy się już po raz 45, aż trudno uwierzyć, ale jak widzicie nie zwalniamy :)
Kto wystąpi? Tego dowiecie się niedługo, ale będzie ciekawie, więc rezerwujcie czas i przybywajcie tłumnie :)
Anna Kręglewska
Ponad 6 lat doświadczenia w cosplayu zaprowadziło mnie w naprawdę niesamowite miejsca i przyniosło ogrom wartościowych doświadczeń - jednym z nich było poznanie obsady Gry o Tron! Byłam zapraszana jako gość na eventy branżowe, brałam udział i sędziowałam w konkurach oraz współpracowałam z takimi firmami, jak LG, czy Acer oraz z największym festiwalem fantastyki w kraju - Pyrkonem. Poznałam to niesamowite hobby z każdej strony i chciałabym opowiedzieć Wam o tym, czym w ogóle jest to hobby i jak można je wykorzystać do celów promocyjnych.
Anna ma 24 lata, jest z Poznania i studiuje Communication Design na School of Form. Pracuje jako content designer w studio Bidermann+Wide. Pasjonuje się popkulturą, grami komputerowymi oraz nowymi mediami.
Temat: Cosplay od kuchni - przepis na promocję nie z tej ziemi.
Rafał Szenrok
Strateg w agencji about ad. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Współzałożyciel Morski Studio Graficze. Inicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Dyrektor wydawniczy magazynu Starego Browaru „Br&” (Brand). Prowadzi zajęcia z brandingu w Collegium Da Vinci.
Temat: Czy kreowanie marek staje się czymś na kształt świeckiej religii? Wybrane przykłady na podstawie książki Martina Lindstroma pt. "BRAND sense — marka pięciu zmysłów"
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą. Wyjdźcie z domów, z pracy, sprzed komputerów i tabletów i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi i nie tylko!
Czwartki odbywają się już w 16 miastach w Polsce!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie, którzy czerpią inspirację z naszych spotkań.
Program wkrótce!